سخنگوی کمیسیون اصل نود:

دستگاه دیپلماسی ابتکار عمل را از عربستان بگیرد

سخنگوی کمیسیون اصل نود تاکید کرد: دستگاه دیپلماسی نیز باید به نحو احسن وظایف خود را در این خصوص انجام دهد و محکمتر از قبل وارد میدان شود و مدیریت و ابتکار عمل را از دست عربستان سعودی بگیرد.
کد خبر: ۸۶۱۷۰۹۶
|
۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۹
حسین آذین عضو کمیسیون قضایی مجلس در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در خصوص قطع رابطه دیپلماتیک به عربستان سعودی و عملکرد دستگاه دیپلماسی در قبال این اقدام اظهارداشت: دستگاه دیپلماسی ما پیش از نیز در رابطه با حادثه منا و مکه مکرمه موضع خوبی نداشته و آتش خشم مردم نیز ازاین حوادث جمع شده بود و اگر دستگاه دیپلماسی عکس العمل درستی از خود نشان می داد این نتیجه حاصل نمی شد.

آذین با اشاره به حمله به سفارت عربستان سعودی تصریح کرد: احتمال اینکه نفوذی ها همچین اقدامی انجام داده باشند خیلی محتمل است، ولی بخشی از آن به خاطر انفعال دولت است.

وی یادآورشد: عربستان سعودی توانسته کشورهایی را به ناحق همراه خود کند و جرم و جنایتی که در یمن و جاهای دیگر مرتکب می شود را به این ترفند تحت الشعاع قرار دهد.

سخنگوی کمیسیون اصل نود در خاتمه خاطرنشان کرد: دستگاه دیپلماسی نیز باید به نحو احسن وظایف خود را در این خصوص انجام دهد و محکمتر از قبل وارد میدان شود و مدیریت و ابتکار عمل را از دست عربستان سعودی بگیرد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار