رئیس پلیس راهور اردبیل:

آمادگی اکثر بانک ها برای پرداخت جریمه های رانندگی

پرداخت خلافی از انحصار بانکی خاص خارج شده است و دیگر نیازی نیست که تنها به بانک ملی مراجعه شود، هموطنان می‌توانند با مراجعه به اکثر بانک‌ها و درگاه‌های پرداختی خلافی‌هایشان را تسویه کنند.
کد خبر: ۸۶۱۷۱۴۵
|
۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل به نقل از فارس، رحیم آقامحمدی در گفتگویی اظهار کرد: به هیچ‌وجه واحد اعتراضات پلیس راهور به خلافی‌های سال‌های گذشته رسیدگی نمی‌کند و رانندگان می‌توانند اعتراض‌های خود را در سال جاری اعلام کرده تا رسیدگی به آنها در مدت زمان یکساله به انجام برسد.

وی اضافه کرد: در مهلت باقیمانده از سال 94 نیز رانندگانی که دچار تخلف شده و برگه‌های جریمه و خلافی خود را پرداخت نکرده‌اند فرصت دارند تا هر چه سریع‌تر مبالغ جریمه خود را پرداخت کنند.

رئیس پلیس راهور استان اردبیل با بیان اینکه پرداخت خلافی از انحصار بانکی خاص خارج شده است و هموطنان می‌توانند با مراجعه به اکثر بانک‌ها و درگاه‌های پرداختی خلافی‌هایشان را تسویه کنند، یادآور شد: برای پرداخت خلافی دیگر نیازی نیست که تنها به بانک ملی مراجعه شود.

آقامحمدی تصریح کرد: رانندگان برای آگاهی از رقم خلافی خود می‌توانند به واحد خدمات پلیس + 10 مراجعه کرده و یا از طریق سامانه پیامکی 1101202020 با ارسال شماره خودروی خود رقم خلافی را دریافت کنند که اگر خلافی آنها بالای یک میلیون تومان باشد قطعاً عنوان توقیف برای خودرو صادر می‌شود.

وی ادامه داد: سومین مسیر نیز مراجعه به سایت پلیس راهور است که با مراجعه به این سایت صاحبان خودرو می‌توانند از رقم خلافی خود مطلع شوند.

رئیس پلیس راهور استان اردبیل به وضعیت جاده‌های درون‌شهری و برون‌شهری اشاره کرد و افزود: در حال حاضر اکثر محورهای مواصلاتی استان خشک بوده و تردد در آنها جریان دارد، اما در گردنه اسالم کولاک سطحی و وزش باد وضعیت یخبندانی را در مسیر ایجاد کرده است که رانندگان باید با احتیاط بیشتر رانندگی کنند.

آقامحمدی خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود با توجه به وضعیت زمستانی جاده‌های استان که احتمال ریزش نزولات جوی اعم از برف و باران در آن زیاد است رانندگان با احتیاط رانندگی کرده و در کنار رعایت مقررات حتماً تجهیزات زمستانی را نیز با خود به همراه داشته باشند.

ارسال نظرات