با حضور مسئولین سپاه و بسیج و اهالی رسانه انجام شد:

دیدار با خانواده شهید سیدجلیل ساداتی+تصاویر

در آستانه روز بسیج رسانه و به منظور تجلیل از مقام شهید سید جلیل ساداتی، با حضور در منزل این شهید از خانواده این شهید تجلیل شد.
کد خبر: ۸۶۱۷۱۵۸
|
۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، صبح امروز و در آستانه روز بسیج رسانه با حضور مسئولین سپاه و بسیج و جمعی از اهالی رسانه ی استان یزد، از خانواده شهید سیدجلیل ساداتی تجلیل شد.
این دیدار در محضر پدر بزرگوار و برادر این شهید و با حضور حجت الاسلام گندمی نماینده ولی فقیه در سپاه الغدیر، سرهنگ موذن معاون روابط عمومی سپاه الغدیر، راسخی مسئول بسیج رسانه و برخی اهالی رسانه ی استان یزد برگزار شد.
سید جلیل در تاریخ 13 آبان 1337 در خانواده ای مذهبی به دنیا آمد و در دامان پدر و مادری مهربان و دلسوز پرورش یافت. با مجالس روضه خوانی ک هر هفته در منزل داشتند, عشق به اسلام و ائمه اطهار علیهم السلام در وجودش شکل گرفت.
پس از گذراندن آموزش ابتدایی تا اول متوسطه وارد هنرستان شد و در رشته ی فلزکاری به تحصیل ادامه داد. در کنار تحصیل به آموزش هنری نیز می پرداخت تا این که پس از اتمام دوره ی هنرستان و اخذ دیپلم، به خدمت نظام وظیفه فراخوانده شد؛ خدمت سربازی او مقارن با شروع انقلاب اسلامی امت ایران و اوج گیری مبارزه با حکومت طاغوت بود. شهید ساداتی ابتدا دوره ی مقدماتی را در خرم آباد و سپس با درجه ی گروهبان دومی به اصفهان منتقل گردید.اندکی بعد به فرمان امام خمینی(ره) مبنی بر ترک سربازخانه ها به بهانه ی مرخصی از پادگان خارج شد و به یزد آمد و بعد از آن نزد برادرش درتهران به حالت اختفا ب بسر برد.
پس از پیروزی انقلاب اسلامی با فرمان امام خمینی(ره) سریعا به اصفهان بازگشت و با همکاری نیروهای انقلابی به دستگیری عوامل مزدور شاه پرداخت.
با پایان یافتن خدمت سربازی به یزد مراجعه کرد و چندی بعد از طرف اداره آموزش و پرورش ماموریت یافت تا به امور مربوط به گروه سرود و موزیک امور تربیتی سروسامان دهد.
وقتی همه ی کارها رو به راه شد، در واحد سمعی و بصری امور تربیتی نیز مشغول فعالیت گردید.
در نیمه ی سال 63 مسئولیت واحد هنری امور تربیتی را نیز متقبل شد و آثار هنری بزرگی از جمله راه اندازی سینما تئاتر دانش آموزی با امکانات گسترده در تالار دهم فروردین, تهیه فیلم های ماندنی در زمینه ی جبهه و جنگ, اجتماعی, سیاسی, ایجاد نمایشگاه های متعدد هنری, دانش آموزی و برپایی تئاتر در سطح مدارس استان یزد و... از خود به یادگار گذاشت.
شهید ساداتی عصر روز سیزدهم خرداد 63 برای چندمین بار , پس از مرخصی به جبهه اعزام شد و بالاخره
در عملیات پیروزمند قدس 5 در آب های هورالعظیم و در حال تسخیر پاسگاه علیج عراق در شب پانزدهم مرداد ماه به درجه ی رفیع شهادت که آرزوی نهائیش بود نائل شد.

عکس:مهدی کریمی نیا


ارسال نظرات