راهیان نور از عوامل نهادینه کردن هویت تربیتی و دینی است

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان گفت: ظرفیت بی بدیل و بی نظیر راهیان نور یکی از عوامل نهادینه کردن هویت تربیتی دینی، ملی و انتقال آن به نسل های آینده است.
کد خبر: ۸۶۱۷۴۶۶
|
۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، رشید قربانی مدیرکل آموزش و پرورش کردستان ظهر امروز در مراسم تجلیل از خادمین شهدا و راهیان نور استان ضمن اشاره به ظرفیت راهیان نور کسب رتبه های برتر استان در حوزه اردوهای راهیان نور را نتیجه زحمات فرماندهان و مسئولین بسیج و سپاه و آموزش و پرورش عنوان کرد و گفت: با همراهی و همکاری و استفاده از ظرفیت بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان کارهای بزرگتری باید انجام شود.

وی با بیان اینکه هر فعالیت و کاری که در استان انجام می‌شود بی شک باید معطوف به هدف باشد، گفت: در حوزه بسیج دانش‌آموزی و راهیان نور نیز کارها باید در راستای رسیدن به اهداف انجام شود.

قربانی بیان داشت: با گذشت 36 سال از عمر بابرکت انقلاب اسلامی ایران تهدید ها و توطئه ها از جنگ تحمیلی گرفته تا تحریم و توطئه از همان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون وجود داشته و دارد و این به دلیل ماهیت دینی و انقلابی انقلاب اسلامی ایران است که با ماهیت اسکتبار ستیزی، ظلم و ستم در تضاد است.

وی با بیان اینکه تهدیدها و طمع ورزی ها نسبت به ایران اسلامی تمام شدنی نیست؛ گفت: ایران اسلامی به واسطه تدابیر حکیمانه و هدایت های داهیانه رهبر معظم انقلاب و هم چنین ولایت مداری و وحدت مردم همیشه در صحنه، همواره توانسته در مقابل این تهدیدات بایستد.

وی اضافه کرد: با مشارکت مردم انقلابی در تمامی صحنه‌ها، کشور ما تاکنون با قدرت و اقتدار در عرصه‌های مختلف حضور داشته و با همین تفکر دینی و انقلابی نیز پا برجا خواهد ماند.

قربانی با بیان اینکه امروز نیز نباید از تهدیدات دشمن غافل شد، افزود: راهیان نور ظرفیت بی‌بدیل و یکی از عواملی که هویت دینی و ملی ما را می‌تواند محفوظ می کند.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان اظهار داشت: ظرفیتی مانند راهیان نور، بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان نیز ظرفیت‌های مناسبی برای حفظ تفکر و روحیه انقلابی هستند و باید از این ظرفیت‌های موجود استفاده شود و به نسل های آینده نیز منتقل شود.

وی با اشاره به ظرفیت بی بدیل و بی نظیر راهیان نور خاطر نشان کرد: راهیان نور از یکی از عوامل نهادینه کردن هویت تربیتی دینی و ملی و انتقال تفکر و روحیه انقلابی به نسل های آینده است.

ارسال نظرات