با بالاگرفتن موج انزجار از دولت آل سعود:

تجمع کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد خلخال

با بالاگرفتن موج انزجار از دولت آل سعود درکشورمان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد خلخال در تجمعی اعدام شیخ نمر را محکوم کردند
کد خبر: ۸۶۱۷۵۲۸
|
۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از خلخال، با حضور کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد خلخال در تجمعی عظیم اعدام آیت الله نمر از سوی دولت وهابی آل سعود محکوم شد.

دکتر حجت الله درخشان، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خلخال در این تجمع ضمن بیان زندگی نامه شیخ نمر اظهار داشت: صدور این حکم از سوی عربستان نشان از کینه دیرینه آنها با انقلاب اسلامی و مسلمانان می باشدواین اقدام وحشیانه سران آل سعود در اعدام شیخ نمر باقر النمر را محکو م وحمایت همه جانبه خود را از همه مظلومین جهان بخصوص شیعیان عربستان اعلام می داریم .

در ادامه : شرکت‌کنندگان با شعارهایی نظیر" آل‌سعود ننگت باد ننگت باد"، "رژیم آل‌سعود، مطیع امر یهود" و شعارهای "مرگ بر اسرائیل" و "مرگ بر آمریکا"انزجار خود را نسبت به اعمال ددمنشانه عربستان سعودی و هم‌پیمانانش در منطقه ابراز داشتند.

همچنین بیانیه‌ای توسط از دانشجویان بسیجی قرائت شد.

متن این بیانیه به شرح زیر می باشد:

بسمه تعالی

به این سبب بر بنی اسرائیل لازم ومقرر کردیم که هر کس انسانی راجز برای حق ، قصاص یا بدون آن که فسادی در زمین کرده باشد ، بکشد ، چنان است که همه ی انسان ها را کشته است ، و هر کس انسانی را از مرگ برهاند و زنده بدارد ، گویا همه انسان ها را زنده داشته است و یقینا پیامبران دلایل روشنی برای بنی اسرائیل آوردند .سپس بسیاری از آنها بعد از آن در روی زمین به تجاوز از حدود حق و فساد و... زیاده روی برخواسته ااند. (سوره مائده ، آیه 32 )

حکومت وهابی آل سعودبار دیگر به تبعیت از اسلاف خویش بنی امیه بغض و کینه خود را به اهل بیت رسالت در خاستگاه اسلام و سرزمین وحی نشان داده و حکم اعدام ظالمانه آیت اله شیخ نمر باقر نمر، رهبر شیعیان منطقه قطیف عربستان را به خاطر احیای سنت امر به معروف و نهی از منکر و مطرح کردن تئوری ولایت فقیه و دفاع از حقوق حقه مردم عربستان و بحرین اجرا کردند و این در حالی اتفاق افتاد که این روحانی شیعه هرگز دست به سلاح نبرده و همیشه و در همه حال بر مبنای آزادی بیان ، فقط و فقط به بیان دیدگاه های خویش در حدود آزادیهای حداقل سیاسی که جزو حقوق مسلم شهروندی انسان ها است پرداخت.

شهادت ایت الله نمر رهبر شیعیان عربستان موجب تأثر و تاسف هر انسان آزاده ای در جهان می باشد ، بار دیگر در قرن بیست و یکم تفکر قرون وسطایی وهابیت پست تفتیش عقاید می کنند و عالمی را فقط به خاطر بیان و مواضع به حقش شهادت می رسانند . دل هر انسان دردمند و آزاده ای به خاطر این وحشی گری به درد خواهد آمد . حاکمان سفاک عربستان با وحشیگری تمام به خاطر ترس از موج اعتراضات بیداری اسلامی این کار غلط را انجام دادند حال آنکه شهادت آیت الله نمرآتش اعتراضات مردم را بیش از بیش خواهد کرد و قطعاً خون این شهید و یارانش به ثمر خواهد رسید و حاکمیت سعودی صهیونیستی از بین خواهد رفت چون پیروزی اهل حق از وعده های حتمی الهی است و تحقق آن انکار ناپذیر به شمار میرود .

این اقدام رژیم آل سعود نه تنها پوسیده بودن ساختار این حکومت دیکتاتور را نشان می دهد ، بلکه موجب رسوایی داعیه داران دموکراسی و حقوق بشر و مبارزه با تروریسم است که در حمایت از این رژیم ظالم و ستمگر سنگ تمام گذاشته اند .

این روزها مستکبران بیشتر از همیشه از تهدید و استعمار و استثمار مسلمانان نا امید شده اند و بیم فراوان از برچیده شدن اسباب خودشان و سگ هارشان رژیم صهیونیستی را دارند. آخرین راه لجاجتشان را ایجاد شکاف در اتحاد بین مسلمانان می ببینند و با برجسته کردن اختلاف بین شیعه و سنی و تقویت حس قومیت گرایی سعی در شکستن این اتحاد پولادین متصل به ریسمان الهی دارند که با یاری خدا و هدایت کردن امام خامنه ای ( مد ظله العالی ) جبهه حق با سربلندی تمام از این گونه فتنه ها خارج شده و با نصرت الهی و نابودی رژیم منحوس صهیونیستی ، شیعه و سنی نماز شکر را در کنار یکدیگر در قدس شریف اقامه خواهند کرد .

ما دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خلخال همگام و گوش به فرمان ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای ( مد ظله العالی ) ضمن محکومیت این اقدام ظالمانه به مسئولان سعودی درباره ی عواقب این امر هشدار داده که هر گونه بی حرمتی به ساحت علمای شیعه و اهل سنت در این برهه از زمان که موجب بر هم خوردن وحدت میان مسلمانان شود را حرکتی حساب شده از سوی دولت های استکباری دانسته و به شدت محکوم می کنیم و همچون گذشته ، بار دیگر ، اعلام میداریم که همه ی حکومت ها ، جریان ها و تفکرات دنیای اسلام ، باید به جای خاموش کردن صدای مخالفان ، زمینه بحث علمی و بیان دیدگاه های افراد را در بستری امن فراهم سازند .

در نهایت با تبریک و تسلیت شهادت آیت الله نمر باقر النمر به محضر حضرت ولی عصر (عج ) و مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی ) ، از مسئولین دستگاه دیپلماسی میهن عزیزمان خواستاریم تا با استفاده از ظرفیت کشور های مسلمان و جنبش غیر متعهد ها برای محکومیت قاطع این کار غلط اقدام کنند .

والله عزیز ذوانتقام

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خلخال

ارسال نظرات