مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش:

خاموش بودن خواص برابر با ایجاد فتنه

حجت الاسلام والمسلمین فراشی، گفت: خاموش بودن خواص برابر با ایجاد فتنه است.
کد خبر: ۸۶۱۷۵۵۸
|
۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان هرمزگان، حجت الاسلام والمسلمین فراشی مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش در برنامه ی نهضت روشنگری به مناسبت 9دی در مسجد امام حسن (ع)، عنوان کرد:9دی ماه روز تحقق یافتن این آیه از قرآن است که ان تنصرالله ینصرکم و یثبت اقداعکم می باشد.

وی در ادامه، گفت: مشکل ما در فتنه و ایجاد فضای غبار آلود در اذهان عمومی و سکوت خواص است. ما در دوره های مختلف تاریخی این سکوت را داشتیم سکوتی که منجر به کشته شدن و یا حسر معصومین شده است . مثال این قضیه این است که حرکت خواص بی بصیرت یا سکوت آنها همه دست به دست هم داد تا امام حسن(ع) از خلافت کنار گذاشته شود ویا این بی بصیرتی ها منجر به شهادت امام حسین (ع) به دست افرادی که به ایشان نامه فرستادند و جزو مسلمانان بودند گردید.همین اتفاق هم در کشور ما و در این دهه اخیر رخ داد یعنی افراد خواصی که زمانی یاوران امام راحل بودند از جمله آقای موسوی و کروبی با قانون شکنی و تبعیت نکردن از قانون ، فتنه ای سخت را ایجاد کردند. و باز هم بعضی از خواص سکوت کردند بعضی منتظر نتیجه و حزب باد بودند همه و همه منجر به این شد که فتنه ای سخت در کشور 9 ماه گریبان گیر این ملت شود.

این به این موضوع اشاره کرد و گفت: از طرفی آتش این فتنه افروخته تر شد زمانی که خط دادن ها از طرف دشمنان کشور ما آغاز گردید و همچنین هرج و مرجی که در جامعه شکل گرفته بود با حرکت منافقین و تمام گروه ها و افرادی که زمانی از این جامعه ترد شده بودند با کشتار ها سرقت و ایجاد نا امنی در شهرها بالا گرفت.

فراشی در ادامه خاطر نشان کرد: عوامل و شاخص هایی که منجر به اتمام این فتنه شد رهبری مقام معظم رهبری در 9دی ماه بعد از آن همه تنش و ناامنی بود که با مدیرت ایشان در این مدت و شرایط سخت منجر به اتمام این مشکلات گردید.

وی تصریح کرد: بصیرت و آگاهی مردم منجر به شناخت فتنه شد و از آن فاصله گرفتن و مردم بصیر و آگاه بودند که در 9دی ماه مشت محکمی بر دهان مستکبران کوبیدند و ثابت کردند که هیچگاه دشمن نمیتواند همبستگی ملت ایران و ولایت مدار را با تفرقه و دروغ بر هم بزند. مردم ایران همواره ثابت کردند که بیدارند و هوشیار و هیچگاه نگذاشتند کسی برایشان تصمیم بگیرد.

فراشی، اضافه کرد: موقع شناسی مردم که در وقت حساس و به موقع با حضور در صحنه دشمن را نا امید کردند و به سیاست مداران فتنه گر فهماندند که هیچگاه رهبر این جامعه اسلامی تنها نخواهد بود و برای اثبات این حرف حضور گسترده توده مردم شکل گرفت که به قول خبرنگاران رسانه ها "لنز های دوربین قادر به به تصویر کشیدن این حرکت بزرگ نیستند" این حرکت بزرگ منجر به کنار رفتن غبار تفرقه از بین مردم و آگاه شدن مردم گردید.

فراشی با اشاره به این موضوع که بعد از اتمام این ماجرا مقام معظم رهبری بر نفوذ بسیار تاکید می کنند، گفت: این جای تامل دارد که این امر هم در فتنه امکان پذیر است و هم در صلح. مقام معظم رهبری چندین بار فرمودند که ما به امریکا اعتماد نداریم و همواره گوش زد می کردند که مراقب نفوذ باشید . این نفوذ همان نفوذی است که منجر به از بین رفتن تمدن 800 ساله کشور آنجلوس شد. کشوری که مهد تمدن اسلامی در غرب نامیده می شد. صلیبیون از طریق صلح راه نفوذ را بر کشور گشودند به طوری که وقتی گفتند مسیحیان پشت دروازه های شهر قرار دارند جوانان این شهر به مقابله با انها نرفتندو همه شهر نابود شد و امروز اثری از اسلام در این منطقه نمیبینید و ریشه کن کردند.

وی در پایان، گفت: این نفوذ الان هم می تواند شکل بگیرد اگر ما در خواب غفلت به سر ببریم.

ارسال نظرات