رئیس کمیسیون مشارکت و سرمایه‌گذاری شورای شهر اردبیل:

جذب سرمایه گزاران در بخش خصوصی

و در این کمیسیون همکاری و تعامل با بخش خصوصی نظر موافق اکثریت اعضاء است و قطعا حمایت شورای شهر اردبیل از سرمایه گذاری بخش خصوصی افزایش می‌یابد.
کد خبر: ۸۶۱۷۵۸۷
|
۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، علی هدایتی در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل اظهار داشت: کمیسیون مشارکت و سرمایه‌گذاری شورای شهر اردبیل و تمامی اعضای شورای شهر اردبیل به جلب و جذب سرمایه‌گذار بخش خصوصی برای مشارکت با شهرداری اردبیل برای پروژه‌های عمرانی نظر مثبت دارند چرا که با توجه به وضعیت مالی شهرداری، سرمایه‌گذاری بخش خصوصی از اصلی‌ترین راه‌های توسعه و عمران و آبادانی شهر است.

وی گفت: کمیسیون مشارکت و سرمایه‌گذاری شورای شهر اردبیل از تمامی طرح‌ها مشارکتی شهرداری اردبیل با بخش خصوصی با نگاهی مثبت استقبال می‌کند و در این کمیسیون همکاری و تعامل با بخش خصوصی نظر موافق اکثریت اعضاء است و قطعا حمایت شورای شهر اردبیل از سرمایه گذاری بخش خصوصی افزایش می‌یابد.

سالار شاکر،‌ عضو شورای شهر اردبیل در ادامه این جلسه افزود: استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی برای توسعه شهر اردبیل اقدام مناسبی است ولی باید قبل از اقدام به همکاری بر روی طرح‌های مورد نظر بررسی‌های دقیق و کارشناسس صورت بگیرد تا مانند برخی از پروژه‌های مشارکتی شهرداری اردبیل نتیجه منفی به دنبال نداشته باشد.

وی تصریح کرد: پروژه‌های روناک و تیراژه از جمله پروژه‌های مشارکتی شهرداری اردبیل هستند که متأسفانه در حال حاضر روند اجرایی مناسبی ندارند که ضرورت دارد تمامی مشارکت‌ها و همکاری‌ها با بررسی‌های دقیق صورت بگیرد.

عضو شورای شهر اردبیل بیان کرد: باید وضعیت پروژه‌های مشارکتی شهرداری اردبیل روشن‌سازی شود چرا که در حال حاضر قابل قبول نیست.

ارسال نظرات