امام جمعه خرم آباد:

مصیبت فتنه 88 هنوز هم قلب رهبر معظم انقلاب را آزرده می کند

امام جمعه خرم آباد گفت: مصیبت فتنه 88 هنوز هم قلب رهبر معظم انقلاب را آزرده می کند.
کد خبر: ۸۶۱۷۷۶۲
|
۱۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت الاسلام سید احمد میرعمادی در خطبه های نماز جمعه خرم آباد در مصلای الغدیر این شهر گفت: در دیدار اخیر ائمه جمعه با رهبر معظم انقلاب اشاره که معظم له به فتنه 88 داشتند بیانگر این است که مصیبت فتنه 88 هنوز هم قلب ایشان را آزرده می کند.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب در جمع ائمه جمعه به مصیبتی که در فتنه 88 بر کشور وارد شد اشاره کردند و فرمودند که خسارت این فتنه هنوز جبران نشده است و معلوم نیست که کی جبران شود.

امام جمعه خرم آباد همچنین به توصیه های رهبر معظم انقلاب در خصوص انتخابات اشاره کردند و گفت: معظم له در این دیدار بر حق الناس بودن مراحل مختلف تاکید کردند و فرمودند که اگر قرار باشد کاندیدایی که باید تایید و یا رد صلاحیت شود این هم حق الناس است.

میرعمادی افزود: با توجه به اینکه دیدار ائمه جمعه با رهبر معظم انقلاب به مناسبت گرامیداشت سالروز انتصاب معظم له به عنوان امام جمعه تهران توسط امام خمینی(ره) صورت گرفته بود؛ از این رو ایششان در خصوص اهمیت نماز جمعه فرمودند که نماز جمعه لیلة القدری برای انقلاب اسلامی و قلب فرهنگی جامعه است؛ از این رو ضرورت دارد که قدر این فریضه الهی را بدانیم.

وی همچنین ضمن محکومیت جنایت اعام آیت الله نمر باقر النمر توسط حکومت آل سعود تصریح کرد: شهادت این عالم مجاهد تبعات سنگینی برای آل سعود به همراه دارد و قطعا چهره حکومت آل سعود با این اقدام احمقانه برای جهانیان روشن می شود.

امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه آل سعود امروز در زمین استکبار جهانی بازی می کند گفت: آل سعود تصور نمی کرد که شهادت آیت الله نمر این همه واکنش جهانی به همراه داشته باشد.

میرعمادی اضافه کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران به عنوان ام القرای جهان اسلام مطرح شد و با این حال عربستان سعی کرد که با این جمهوری اسلامی ایران رقابت کند؛ از این رو پول های نفت را در این راستا به کار گرفت اما شکست خورد و قدرت منطقه ای خود را از دست داد.

وی با بیان اینکه شکست سیاست های عربستان در منطقه به عقده ای در دل ال سعود تبدیل شده است افزود: در عراق عربستان نتوانست حکومت باب میل خود را به قدرت برساند،در کارشکنی در مذاکرات هسته ای ایران شکست خوردند، از سرکوب شیعیان بحرین به نتیجه ای دست پیدا نکردند و در سوریه نیز ناکام ماندند؛ از این رو امروز شاهدیم که آل سعود سیاست رقابت با ایران را به ضدیت با جمهوری اسلامی ایران تغییر داده است به گونه ای که سفارت کشورمان را می بنندد اما سفارت اسرائیل را برقرار می کند.

امام جمعه خرم آباد گفت: آل سعود آنقدر جاهل و نادان هستند که نمی دانند که چه کار می کنند؛ از این به حرکات جنون آمیز دست می زنند و الان هم آلت دست آمریکا و استکبار جهانی شده اند.

وی بیان کرد: آمریکا به دنبال تجزیه سرزمین های اسلامی برای تضعیف جهان اسلام است، آمریکا به دنبال تسلط بر منابع کشورهای اسلامی است آمریکا می خواهد امنیت اسرائیل را در منطقه تامین کند، آمریکا می خواهد مسلمانان را به جان هم بیندازد و متاسفانه عربستان نیز با آنها همراه شده است.

امام جمعه خرم آباد گفت: شاهدیم که با حمایت های عربستان سوریه و عراق نابود شده اند و امروز یمن و لیبی هم در حال نابود شدن هستند.

میرعمادی اظهار کرد: عربستان به ماند مار سیلی خورده ای است که به جان مسلمانان افتاده و خون آنها را می ریزد؛ اما قطعا به زودی خون به ناحق ریخته شده علما و مسلمانان گریبان آنها را می گیرد.

وی در ادامه ضمن گرامیداشت سالروز شهادت مصطفی احمدی روشن از دانشمندان هسته ای کشورمان به دست منافقین کوردل افزود: احمدی روشن یک بسیجی دانشمند مخلص و بصیر بود؛ اما آنچه مهم است این است که ترور دانشمندان هسته ای نشان داد که دشمنان دچار عجز و ناتوانی شده و در مقابله با دستاوردهای هسته ای کشورمان به بن بست رسیده اند.

امام جمعه خرم آباد ترور دانشمندان هسته ای کشورمان را لکه ننگی بر دامن آمریکای جنایت کار و استکبارجهانی دانست و گفت: آمریکا اشتباه کرد چون تصور می کردند که با شهادت دانشمندان هسته ای فعالیت هسته ای ایران متوقف می شود اما چنین نشد.

میرعمادی با بیان اینکه پیشرفت های هسته ای ایران نتیجه اخلاص، ایمان و روحیه جهادی جوانان این مملکت است اضافه کرد: الان هم اشتباه می کنند و تصور می کنند که اگر ایران پس از توافق بخشی از کار را متوقف کرده فعالیت هسته ای ما تمام شده است. آنها باید بدانند که فعالیت های هسته ای ایران با قوت تمام ادامه پیدا خواهند کرد و راه شهدای هسته ای ادامه می یابد و ان شاء الله خون شهدای هسته ای فعالیت هسته ای ما را حفظ می کند.

وی همچنین بر ضرورت حفظ آرامش در استان تاکید کرد و افزود: از تمام جریان ها و گروههای سیاسی انتظار داریم که در جریان روند آماده شدن برای برای دو انتخابات باشکوه خبرگان رهبری و مجلس سخنرانانی را به استان دعوت نکنند که به واسطه حرف های آنها آرامش استان را به هم بخورد.


ارسال نظرات