خبرهای داغ:
امام جمعه هندیجان گفت:

ماموریت اصلی رژیم آل سعود جنگیدن با اسلام است

امام جمعه هندیجان گفت: ماموریت اصلی رژیم آل سعود جنگیدن با دین اسلام است که در این زمینه همه باید توجه کرد که بدون توجه توطئه‌های این رژیم ما مسلمان چه شیعه و چه سنی با همدلی وهم زبانی در کنار همدیگر زندگی کنیم.
کد خبر: ۸۶۱۷۷۸۵
|
۱۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ،حجت الاسلام علی شمیل‌پور در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان اظهار کرد: نظام حکومتی رژیم آل سعود که برگرفته از فقه محمدابن عبدالوهاب یکی از مزدوران انگلیس و از فریب خوردگان دولت انگلیس بود.
وی در ادامه افزود: این فرد از‌‌ همان زمان طلبگی خودش مغرور شد و شیفته انگلیس شد که بواسطه آن وعده‌های که به او دادند از اول او را جذب کردند.
امام جمعه هندیجان تصریح کرد: هدف از روی کار آوردن این فرد توسط دولت انگلیس که رژیم آل سعود هم از نوادگان اوست آماده کردن زمینه برای یک رژیم اسلامی آمریکایی و انگلیسی بود.
شمیل‌پور با اشاره به ظلم وستم‌های که از طریق رژیم وهابی آل سعود در کشور عربستان در حال انجام است گفت: برای رژیم آل سعود مخالف آن‌ها طرفدار هر مذهبی باشد چه سنی وچه شیعه و یا مذهبی دیگر اگر با آن‌ها بیعت نکند مرتد است و باید اعدام شود.
وی در ادامه افزود: قریب به 30هزار نفر بیگناه در زندان‌های رژیم وهابی آل سعود هستند که از مذاهب مختلف در بین آن‌ها وجود دارد.
امام جمعه هندیجان تاکید کرد: ماموریت اصلی رژیم آل سعود جنگیدن با دین اسلام است که در اینجا هوشیاری بیشتر ما را می‌طلبد تا بهانه دست آن‌ها ندهیم.
خطیب جمعه هندیجان افزود: هدف رژیم آل سعود از به شهادت رساندن شیخ نمر دو چیز است نخست سرپوش گذاشتن مشکلات داخلی عربستان که خود آن‌ها عامل آن هستند و دوم شکست در سیاست منطقه با ورود در بحرین و یمن است.
وی خاطرنشان کرد: رژیم آل سعود تامین کننده اهداف رژیم صهیونیستی در منطقه است و مجبور است به هر بهایی به این اهداف برسد.
وی در پایان ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهدای 19دیماه مردم شهید پرور قم این روز رابه همه مسلمان ومردم شهید پرور ایران اسلامی تسلیت گفت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها