خبرهای داغ:
امام جمعه شادگان گفت:

شهادت آیت‌الله النمر مقدمه برچیده شدن رژیم آل سعود است

امام جمعه شادگان گفت: جنایت رژیم جنایتکار آل سعود در به شهادت رساندن آیت‌الله النمر مقدمه برچیده شدن سلطه ظلم و ستم این رژیم حامی تروریسم است که قطعا به زودی گریبانشان را خواهد گرفت.
کد خبر: ۸۶۱۷۷۹۴
|
۱۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ،حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید مجید شرفی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر، با اشاره به تشکیل شورای انقلاب فرهنگی به فرمان امام خمینی (ره) در سال 57 اظهار کرد: ایشان با درایت خاص، فرمان تشکیل شورای انقلاب فرهنگی را صادر کردند و بر افکار منحرف خارج از مسیر انقلاب خط بطلان کشیدند.

وی با بیان اینکه تشکیل این شورا منشأ تحولاتی برای جامعه شد، افزود: باید تا رسیدن به نقطه آرمانی مورد نظر امام راحل که ایجاد اسلام ارزشی و پیاده‌سازی مکتب اهل بیت (ع) است، کار شود.

امام جمعه شادگان در بخش دیگری از خطبه‌های خود، با اشاره به روز 19 دی ماه قیام خونین مردم قم گفت: روز 9 دی ماه، یادآور حماسه بزرگ و باشکوهی است که برگ دیگری از کتاب زرین انقلاب اسلامی را رقم زد، 19 دی سالروز قیام خونین مردم قم روزی است که در تاریکی استبداد و ستم، روزنه‌ها را به سوی روشنایی گشود.

شرفی تصریح کرد: این روز بزرگ و به‌یادماندنی را گرامی می‌‏داریم و بر شهیدان و ایثارگران این حماسه جاوید درود می‌‏فرستیم.

وی در فراز دیگری از خطبه‌های خود با اشاره به اعدام آیت‌الله نمر باقرالنمر توسط رژیم آل سعود گفت: جنایت این رژیم در به شهادت رساندن این روحانی شیعه مقدمه برچیده شدن سلطه ظلم و ستم آل سعود است که به زودی گریبانشان را خواهد گرفت.

امام جمعه شادگان در پایان گفت: خون پاک این شهید همانند سایر شهدای اسلام، مسلمانان شبه‌جزیره عربستان را نسبت به مظالم و ستمگری‌های آل سعود بیش از گذشته هشیار و بیدار کرده و حکومت‌گران مسلمان‌کش آل سعود را گرفتار عواقب ستمگری‌های چندین دهه خواهد کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها