امام جمعه بهاباد:

خون شیخ نمر زمینه نابودی آل‌سعود را فراهم می‌کند/ آل‌سعود بداند این شمشیرها دو روح دارند و همین شمشیرها، زمینه نابودی آنها می‌شود

حجت‌الاسلام سیف‌الله دهقانی با تسلیت شهادت روحانی مبارز رهبر شیعیان عربستان حضرت آیت‌الله "نمر باقر النمر" روحانی وارسته‌ای که به دست دیکتاتور زمان آل‌سعود به شهادت رسید، این جنایت را به شدت محکوم کرد.
کد خبر: ۸۶۱۷۸۱۷
|
۱۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد: حجت‌الاسلام سیف‌الله دهقانی با تسلیت شهادت روحانی مبارز رهبر شیعیان عربستان حضرت آیت‌الله "نمر باقر النمر" روحانی وارسته‌ای که به دست دیکتاتور زمان آل‌سعود به شهادت رسید، این جنایت را به شدت محکوم کرد و اظهار داشت: آل‌سعود و اربابانش بدانند که ریختن اینگونه خون‌ها دامن خودشان را می‌گیرد.

وی با تاکید بر اینکه اعدام این عالم برجسته، نتیجه نابخردی و جاهلت سران رژیم سعودی و استکبار جهانی است، گفت: آل‌سعود افکار جاهلی دارند که بوئی از اسلام نبرده‌اند و گروهک تروریستی داعش و تکفیری‌ها توسط این رژیم به وجود آمده است.

امام جمعه بهاباد شهادت شیخ نمر با شمشیر را نمونه‌ای از افکار جاهلی دولت آل‌سعود و گروه داعش دانست و بیان کرد: آل‌سعود بداند که این شمشیرها دو روح دارند و روزی همین شمشیرها، زمینه نابودی آنها می‌شوند.

وی با تاکید بر اینکه ما باید با قاطعیت جواب دندانشکنی به دشمنان به ویژه آل‌سعود بدهیم، گفت: اگر ما در همان زمان که جنایت فرودگاه جده بود با قاطعیت با آنها برخورد می‌کردیم و در حادثه منا با قدرت بیشتر در مقابل عربستان ایستاده بودیم، امروز این رژیم تا به این حد گستاخ نمی‌شد.

دهقان تاکید کرد: در اثر همین کوتاهی‌ها بود که ولی امر مسلمین مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای(مدظله العالی) به صحنه آمدند و فرمودند که اگر کوچکترین بی‌حرمتی به زائرین داشته باشید خشن و سخت بر خورد می‌شود.

امام جمعه بهاباد به قیام خونین 19 دی مردم قم اشاره کرد و با بیان اینکه قیام 19 دی آغاز تحولات بسیاری شد، عنوان کرد: جامعه‌ای که مبتنی بر بصیرت و بیداری و حماسه‌سازی باشد، جامعه‌ای پیروز است.

حجت الاسلام دهقانی شهادت میرزا تقی خان امیر کبیر را تسلیت گفت و افزود: میرزا تقی خان امیر کبیر آن انسانی که دربار ستم شاهی زمان به حساب می آمد که توانست خودش را از درباری نجات داد و به صدر اعظمی رسید و همه اش دنبال استقلال  آزادی و از خود  گذشتگی بود.

خطیب جمعه بهاباد به 22 دی ماه سالروز تشکیل شورای انقلاب فرهنگی اشاره کرد و گفت : 22 دی سالروز تشکیل شورای انقلاب فرهنگی را به فرمان حضرت امام خمینی ره در زمانی که نظام ستم شاهی از بین رفت و نظام جمهوری اسلامی به وجود آمده را گرامی میداریم.

وی یاد آور شد امام شورای انقلاب فرهنگی را توسط عده ای روحانی و غیر روحانی تشکیل دادند تا اینکه انقلاب اسلامی را ساماندهی کند و بستری برای انتخابات باشد.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه بهاباد به دیدار ائمه جمعه سراسر کشور با مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: معظم له نکاتی را بیان فرمودند که در اینجا به یک نکته اشاره میشود که در تاکید بر امر نماز جمعه هم رهبری نماز جمعه را قرارگاه بصیرت خوانده اند، اگر مردم با حقایق آشنایی پیدا نکنند مسیر دیگری را انتخاب می‌کنند و باید مردم  در نماز جمعه با حقایق آشنا شوند.

وی افزود: مقام نماز جمعه قرارگاه ایمان، تقوا، بصیرت و اخلاق در جنگ اعتقادی فرهنگی و سیاسی است این جنگ بر ما تحمیل شده که فرمانده آن شخص امام جمعه است و قلب فرهنگی هر شهر نماز جمعه است که باید هر روز که می گذرد صفوف نماز جمعه با شکوهتر شود و با حضور خود در نماز جمعه بتوانیم قلبی مطمئن و قرارگاهی محکم تر برای ایمان و تقوای الهی داشته باشیم.

 

ارسال نظرات