امام جمعه جعفرآباد :

کاندیداهای انتخابات تابع نظر شورای نگهبان باشند

هیأت های اجرایی صلاحیت های اولیه کاندیداها از لحاظ شرایط و نداشتن سوء سابقه را بررسی می کنند و از همه کاندیداها می خواهم نسبت به نتایج اعلام شده تابع قانون باشند.
کد خبر: ۸۶۱۷۹۴۰
|
۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از بیله سوار، حجت الاسلام باقری، امام جمعه جعفرآباد با محکوم کردن اقدام ظالمانه و جنایتکارانه رژیم سعودی در به شهادت رساندن عالم مجاهد و مبارز شیخ نمر گفت: شیخ نمر فقط در چارچوب قانون خواستار احقاق حقوق شهروندان عربستان چه شیعه و چه سنی بود و سعودی ها بدانند با کشتن شهید نمر نمی توانند تفکر او را که تفکر بیداری اسلامی بود خاموش کنند.

باقری حمله به سفارت عربستان را نیز محکوم کرد و گفت: اعتراض مسالمت آمیز خوب است ولی سفارت هر کشور در حکم خاک آن کشور است و نتیجه این اقدام آن شد که سعودی ها هم سفارت ایران را در یمن مورد حمله قرار دادند.

وی ضمن گرامیداشت قیام 19 دی سال 56 مردم قم که منجر به جریان مجدد انقلاب اسلامی شد گفت: تاریخ همیشه در حال تکرار است و امتحانات و آزمایش ها نیز در هر زمانه ای تکرار می شود و مردم باید همیشه برای مقابله با فتنه ها آماده باشند علت اینکه مقام معظم رهبری 9 دی 88 را به 19 دی 56 تشبیه کرده است تشخیص و حضور به موقع مردم در صحنه بوده است.

باقری به گردهمایی سراسری ائمه جمعه کشور در تهران و دیدار با مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: امروز امنیت کشور ما در منطقه نا امن غرب آسیا، نعمتی است که در سایه رهبری هدایتگرانه امام خامنه ای در کشور ما حاصل شده است و مردم عزیز ایران اسلامی باید قدر نعمت ولایت فقیه و امنیت را بدانند و شکرگزار آن باشند.

باقری درباره اعلام نتایج بررسی صلاحیت کاندیداهای مجلس شورای اسلامی توسط هیأت های اجرایی انتخابات گفت: هیأت های اجرایی صلاحیت های اولیه کاندیداها از لحاظ شرایط و نداشتن سوء سابقه را بررسی می کنند و اعتقاد و التزام به اسلام و انقلاب توسط هیأت های نظارت شورای نگهبان احراز خواهد شد و از همه کاندیداها می خواهم نسبت به نتایج اعلام شده تابع قانون باشند.

ارسال نظرات