مامور اختلاف‌افکنی میان اصولگرایان؟!

نماینده مردم تهران، شیطنت خبرنگار روزنامه زنجیره‌ای برای اختلاف‌افکنی در ائتلاف اصولگرایان به بهانه اظهارات احمد توکلی را خنثی کرد.
کد خبر: ۸۶۱۷۹۵۱
|
۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۹






خبرگزاری بسیج مازندران، احمد توکلی عضو فراکسیون اصولگرایان در اظهاراتی نسنجیده و از سر بی‌دقتی، جبهه پایداری را پاشنه آشیل اصولگرایان معرفی کرده بود. در پی این اظهارات که تبدیل به تیتر نشریات شبه‌‌اصلاح‌طلب و زنجیره‌ای شد، خبرنگار روزنامه فرهیختگان (وابسته به دانشگاه آزاد) سراغ علی‌اصغر زارعی رفت تا از او نیز موضعی علیه سایر اعضای ائتلاف اصولگرایان بگیرد اما با ناکامی مواجه شد. خبرنگار واکنش علی‌اصغر زارعی را درباره سخنان توکلی پرسید مبنی بر اینکه ممکن است جبهه پایداری لیست جداگانه بدهند. وی در پاسخ گفت: اصلا این‌گونه نیست. جبهه پایداری از روز اولی که اصولگرایان ائتلاف را تشکیل دادند به صورت مستمر در جلسات آن شرکت داشتند.

زارعی در پاسخ این سوال که نگرانی‌ها ناشی از چیست؟ گفت: این تبلیغات و شایعات نشان می‌د‌هد که برخی از اصل ائتلاف نگرانند. جبهه پایداری می‌خواهد در جهت ائتلاف حرکت کند و پایبند به جمع‌بندی‌های ائتلاف خواهد بود. کسانی که این حرف‌ها را می‌زنند از حضور جبهه پایداری در ائتلاف ناراحتند و از اینکه ما توانستیم با مجموعه دوستان اصولگرا انسجام پیدا کنیم، نگرانند. اگر این نگرانی را اصولگرایان مطرح می‌کنند بدانند که در حال توسعه آن هستند و اگر هم خارج از اصولگرایان باشند در واقع نگرانی‌های خود را از مجموعه ائتلاف اصولگرایان نشان داده‌اند.

زارعی تصریح کرد: دوستان ما در جبهه پایداری صحبت کردند و به این ائتلاف پایبندند. من خودم هم اعتقادم این است که هیچ نگرانی‌ای نسبت به ائتلاف نداریم و ان‌شاءالله آنچه موجب نگرانی است محقق نمی‌شود و این انسجام پیش خواهد رفت.

وی همچنین در پاسخ شیطنت‌های خبرنگار گفت: «الان شما از ائتلاف اصولگرایان نگرانید؟». خبرنگار دوباره گفت «من خبرنگارم و با توجه به اتفاق‌ها و شواهدی که دارم دنبال جواب هستم.» و زارعی در پاسخ اظهار داشت: «شما خبرنگارید، اما کأنه مامور هم هستید. من دارم به شما توضیح می‌دهم که هیچ نگرانی‌ای نیست. در سال‌های قبل هم اگر جبهه پایداری مستقل عمل کرد، خب دیگران هم مستقل عمل کردند. چرا فقط این هجمه‌ها متوجه جبهه پایداری است. مگر آنهایی که مستقل لیست دادند، هم نبودند

خبرنگار زنجیره‌ای در ادامه می‌گوید: «کسانی مانند آقای باهنر، دلیل همراهی با جبهه پایداری را این‌گونه توجیه می‌کنند که بعد از پیروزی در مجلس کنترل آنها را در دست می‌گیریم.» و زارعی پاسخ می‌دهد: «آنها می‌گویند الان انسجام لازم است و باید در برابر اصلاح‌طلبان جبهه واحدی را تشکیل دهیم که جای ایراد ندارد. اینکه شما می‌گویید آقای باهنر چنین صحبتی داشته‌اند صحیح نیست و من نشنیده‌ام

یادآور می‌شود دکتر علی‌اصغر زارعی جانباز دفاع‌مقدس، به خاطر تشدید عوارض ناشی از جانبازی در انتخابات مجلس دهم نامزد نشده است.

در طول یک ماه اخیر انتشار اخبار مربوط به هم‌نشینی و هم‌اندیشی طیف‌های اصولگرا برای ائتلاف بزرگ، موجب نگرانی افراطیون و فتنه‌گران و جریان‌های ساختارشکن شده است به نحوی که درصدد القای اختلاف و ممانعت از وحدت و همدلی و ائتلاف اصولگرایان هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها