مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان اردبیل:

خائنان به شهدا نامحرم آرای انتخاباتی مردم هستند

کسانی که به فرهنگ شهادت و شهدا خائن هستند قطعاً خائن به ملت نیز خواهند بود.
کد خبر: ۸۶۱۸۰۲۱
|
۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، دومین یادواره 8 شهید والامقام روستای صومعه بخش مرکزی اردبیل در مسجد جامع این روستا برگزار شد.
در این یادواره که با حضور استاندار اردبیل و فرماندار اردبیل، جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، جمعی از بسیجیان و اهالی این روستا برگزار شد، حجت الاسلام حسین نوری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردبیل عزت و عظمت کشور را مدیون خون مقدس شهدا دانست و گفت: آنچه که به شهدای ما کرامت بخشیده دفاع از حق در برابر باطل از ملت و حکومت مسلمان و اسلامی، مبارزه با نفس و توسل به اهل بیت (ع) است.

حجت الاسلام نوری بابیان اینکه شهدا به تبعیت از اباعبدا... الحسین (ع) از وطن اسلامی و ناموس مسلمان دفاع کردند افزود: مهم ترین شاخصه ای که شهدای انقلای اسلامی داشتند، آرمان های آنها و دفاع از ولایت بود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اردبیل با گرامیداشت یاد شهید آیت ا... نمر محمد باقرالنمر روحانی مبارز عربستان سعودی تصریح کرد: این شهید به تبعیت از شهدای اسلام از حق و از عقبیت تشییع در عربستان سعودی دفاع کرد ولی مظلومانه توسط آل سعود خائن به شهادت رسید.

نوری با یادآوری تهدیدات دشمنان انقلاب اسلامی علیه کشورمان افزود: کشورهایی همچون جیبوتی و جزیره بحرین که با تحریک عربستان و دلارهای سعودی با ایران قطع رابطه کردند در حد و قواره ای نیستند که قطع رابطه آنها تأثیری در اقتصاد کشورمان داشته باشد، زیرا مانند سفرای کشورهای اروپایی بعد از دادگاه میکانوس همراه ارباب سرگردانشان سعودی با سرافکندگی و التماس به ایران بازخواهند گشت.

نوری در پایان با بیان اینکه به ایام انتخابات نزدیک شده ایم گفت: شهدا و خانواده های شهدا خون دل های بسیاری برای کشورمان و امنیت آن خورده اند و ما نباید به کسانی که افکارشان به شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت خائن باشند رأی دهیم چراکه کسی که به فرهنگ شهادت و شهدا خائن باشد قطعا بر ما ملت نیز خائن خواهد بود.

سرهنگ عبدی فرمانده سپاه شهرستان اردبیل نیز در ادامه با گرامیداشت مقام شامخ شهدا، هدف از برگزاری یادواره های شهدا را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و نهادینه نمودن ارزش های شهدا در جامعه عنوان کرد و گفت: با برگزاری مراسم های بزرگداشت شهدا با آرمان های امام راحل، مقام معظم رهبری و شهدا تجدید عهد و پیمان می بندیم و اگر از گفتمان ولایت و راه سرخ شهادت دور بمانیم قطعا از قطار انقلاب دور خواهیم ماند.


گفتنی است در ادامه این یادواره با پخش کلیپ، اجرای سرود، مداحی و سینه زنی یاد و خاطره شهدا گرامی داشته شد.







عکس وخبر: فردین منتظر نظام مغانلو

ارسال نظرات