60 نماز خانه بین راهی مازندران در انتظار اعتبارات مالی

دبیر ستاد اقامه نماز مازندران: 60 نماز خانه بین راهی در استان در دست ساخت بوده که برای تکمیل آن نیاز به اعتبارات ملی داریم.
کد خبر: ۸۶۱۸۲۸۸
|
۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، دبیر ستاد اقامه نماز مازندران با اشاره به گردشگرپذیر بودن استان، گفت: کتابخانه تخصصی نماز در استان باید ایجاد شود.

حجت الاسلام عباس‌علی ابراهیمی در اجلاسیه استانی نماز در مجتمع دانشگاهی پیامبر اعظم (ص) ساری، اظهار داشت: در راستای ترویج فرهنگ اقامه نماز، جشنواره شعر و خاطره نویسی نماز در استان برگزار که با استقبال مناسبی از سوی مردم و کارکنان ادارات مواجه شدیم.

وی افزود: هم اکنون 4 هزار و 103 مسجد در استان داریم که در هزار و 354 مسجد استان، نماز جماعت اقامه می‌شود.

دبیر ستاد اقامه نماز مازندران با اشاره به اینکه هم اکنون 529 مسجد روستایی و 621 مسجد در شهرهای استان داریم، تصریح کرد: در 210 مسجد استان در سه وقت نماز اول وقت اقامه می‌شود.

ابراهیمی با بیان اینکه آمایش جغرافیایی جانمایی مساجد بین راهی در استان صورت گرفته است، افزود: باید دستگا‌ه‌های اجرایی متولی امر مسافر و گردشگری در استان نسبت به ساماندهی تجهیزات نمازخانه‌های استان اقدام کنند.

وی با اعلام اینکه کتابخانه تخصصی نماز در مازندران باید ایجاد شود، تربیت مدرسان تخصصی نماز، کارگاه‌های آموزشی نماز، نامگذاری میادین شهرها به نماز از برنامه‌های ستاد اقامه نماز استان است که باید پیگیری شود.

دبیر ستاد اقامه نماز مازندران با اشاره به وجود 41 نمازخانه بین راهی در استان، گفت: 60 نماز خانه بین راهی در استان در دست ساخت بوده که برای تکمیل آن نیاز به اعتبارات ملی داریم.

در این نشست از دستگاه‌های اجرایی برتر امر نماز در مازندران تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها