سرپرست دانشگاه زابل :

پژوهشگران بسیجی برتر دانشگاه زابل تجلیل شدند

پژوهشگرانبسیجی برتر دانشگاه زابل که مقالات علمی آنان با استعلام از منابع خارجی و داخلی تولید علم داشته اند از سوی سرپرست دانشگاه زابل و مسئولان این مرکز آموزش عالی تجلیل شدند.
کد خبر: ۸۶۱۸۳۰۳
|
۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۲

به گزارش خبر نگار خبر گزاری بسیج سرپرست در آیین تجلیل از پژوهشگران برتر این دانشگاه اظهار داشت: این مراسم برای قدردانی از افرادی است که بسیاری از صفات را با دانایی خود به دست آورده اند.
دکتر موسی بهلولی زمینه سازی اختراعات را پژوهش دانست و تصریح کرد: مسئولان با توجه ویژه به پژوهش زمینه ساز اختراعات در جامعه شوند.
وی افزود: سیاست وزارت علوم، توسعه پژوهش و دیپلماسی علمی است و تاکنون در این رابطه پیشگام بوده است.
سرپرست دانشگاه زابل با اشاره به تاریخچه اولیه نسل ایرانی گفت: از طریق پژوهش می توان ریشه یابی کرد که نسل اولیه ایرانیان از کجا شکل گرفته است.
وی با در خواست از اعضای هیات علمی دانشگاه زابل برای حضور در کنفرانس های داخلی و خارجی و ارتقا سطح علمی بیان کرد: با این حضور سطح شاخصه های کیفی آموزش در دانشگاه زابل افزایش پیدا خواهد کرد.
بهلولی افزود: امروز پژوهشگران باید بدنبال ایجاد ساختارهایی باشند که زمینه ایجاد مراکز پژوهشی و مجلات معتبر جهانی باشند.
وی همچنین از پرداخت تمامی مطالبات پژوهشگران در آینده نزدیک خبرداد.
معاون پژوهشی دانشگاه زابل نیز در این مراسم گفت: پس از ایجاد کمیته، انتخاب پژوهشگران برتر مورد بررسی قرار گرفت و بر اساس معیار تولید علم پژوهشگران برتر انتخاب شدند.
دکتر محمود اله بخش افزود: ارزیابی به صورت مستقیم و براساس سوابق ارائه شده از سوی معاونت پژوهشی انجام شده است.
در این آیین از دانشجویان بسیجی وپژوهشگران برتر به نام های بهروز کشته گر، جمشید پیری، علی اصغر چینی، اصغر قرایی، منصور غفاری مقدم، حمیده خواجه و رهنما در بخش پژوهشگران برتر که مقالات آنها دارای خروجی و تولید علم بوده است، تجلیل شد.
همچنین از مهران مهری پژوهشگر ویژه، احسان رخشانی بعنوان فعالترین فرد در دیپلماسی عملی و تبادل مقاله با کشورهای خارجی و مصطفی خواجهش بعنوان پژوهشگر ممتاز و ارائه بیش از 1200 مقاله تجلیل شد.

ارسال نظرات