علی رضوی :

5120دانش آموز بسیجی سیستان و بلوچستان به مناطق عملیاتی اعزام شدند

کارشناس مسئول فعالیت های فرهنگی و اردویی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: پنج هزار و 120 دانش آموز بسیجی خواهر وبرادر مقطع دوم متوسطه استان از ابتدای امسال تاکنون به مناطق عملیاتی بازمانده از دوران هشت سال دفاع مقدس اعزام شدند.
کد خبر: ۸۶۱۸۳۰۷
|
۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۵

 

علی رضوی در گفتگو با خبر نگار خبر گزاری بسیج اظهار داشت: این دانش آموزان در قالب اردوی راهیان نور در 16 مرحله هر مرحله 320 نفر به این مناطق اعزام شدند.
وی با بیان اینکه اعزام دانش آموزان با همکاری سپاه سلمان سیستان و بلوچستان انجام می شود ادامه داد: این دانش آموزان با هدف معنویت افزایی، ترویج و تبیین فرهنگ ایثار و شهادت، معرفی الگوهای استکبار ستیزی شهدا در هشت سال دفاع مقدس و ایجاد روحیه خودباوری و آشنایی با واقعیت ها و دستاوردهای آن دوران در اردوهای راهیان نور شرکت می کنند.
وی بیان کرد: راهیان نور به عنوان یکی از اثر گذارترین برنامه های فرهنگی و تربیتی آن گونه که باید مورد توجه مسئولان استانی قرار نگرفته است به طوری که این نهاد با کمترین هزینه ممکن دانش آموزان را اعزام می کند.
کارشناس مسئول فعالیت های فرهنگی و اردویی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان افزود: با توجه به شرایط خاص استان اجرای این برنامه های فرهنگی می تواند تاثیر عمیقی بر نسل جوان داشته باشد چرا که هر کدام از افراد اعزام شده یک سرمایه فرهنگی عظیم در آینده خواهند بود.
رضوی تصریح کرد: این نهاد در صورت تامین اعتبار مورد نیاز از بهمن ماه امسال اعزام دانش آموزان به مناطق عملیاتی را از سر خواهد گرفت.

ارسال نظرات