معاون نظارت و ارزشیابی عملکرد دبیرخانه هئیت عالی گزینش کشور :

حضور افراد در شبکه‌های اجتماعی برای گزینش آن‌ها مدنظر قرار گیرد

معاون نظارت و ارزشیابی عملکرد دبیرخانه هئیت عالی گزینش کشور گفت: گرینش گرها باید موضوع حضور افراد در شبکه های اجتماعی را در گزینش های خود لحاظ کنند.
کد خبر: ۸۶۱۸۴۰۸
|
۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام لطف الله ثقفی ظهر شنبه در همایش گزینش گران استان لرستان که در سالن آمفی تئاتر استانداری لرستان با اشاره به اینکه مطابق آموزه های دینی بهترین کارها کاری است که انجام آن دشوارتر باشد اظهار داشت: گزینش بحثی اعتقادی بوده که انجام آن دشوار و مشکل است.

وی داشتن تعهد به نظام و اسلام را بحث اولیه در گزینش افراد دانست و افزود: گزینش باید قوی، خردمند، تخصص محور و دانش بنیان باشد.

معاون نظارت و ارزشیابی عملکرد دبیرخانه هئیت عالی گزینش کشور بیان داشت: لازم است در هر استان و با بهره گیری از نظر نخبگان گزینش فرمی طراحی شده که مطابق آن افراد محقق، مصاحبه گر و گزینش گر برتر و قوی شناسایی و تقدیر شوند.

حجت الاسلام ثقفی با تاکید بر اینکه کار گزینش و مصاحبه باید دقیق بوده و نباید سمبل کاری در آن باشد اضافه کرد: بحث گزینش از دغدغه های مقام معظم رهبری بوده و در این خصوص تاکیداتی مبنی بر تقویت گزینش ها و توانمند سازی آن ها از نظر تخصصی و معنوی بیان کرده اند.

وی با بیان اینکه امروز رهبر انقلاب به امر نفوذ تاکید فراوان دارند تصریح کرد: منظور از نفوذ لشگرکشی دشمن به کشور نیست بلکه وجود نیروهای بی تفاوت و ضعیف در کشور باعث نفوذ دشمن می شود.

معاون نظارت و ارزشیابی عملکرد دبیرخانه هئیت عالی گزینش کشور با تاکید بر اینکه نقش فیلترینگ گزینش باید دقیق باشد افزود: مصاحبه های صورت گرفته توسط مصاحبه گران باید به روز باشند.

حجت الاسلام ثقفی با اشاره به اینکه در روز سه میلیارد مطلب در ایمیل رد و بدل می شود تاکید کرد: گرینش گرها باید موضوع حضور افراد در شبکه های اجتماعی را در گزینش های خود لحاظ کنند.

وی عنوان کرد: گاهی گزینش گر بر اساس اختیاراتی که دارد نمی تواند شخصی را بپذیرد ولی به این نتیجه رسیده است که هیئت مرکزی می تواند برای قبول صلاحیت این فرد او را کمک کند لذا گزینش گر باید این موضوع را با هیئت مرکزی در میان بگذارد.

معاون نظارت و ارزشیابی عملکرد دبیرخانه هئیت عالی گزینش کشور گفت: برای جذب افراد گزینش گر باید اولویت با کسانی باشد که به صورت قراردادی در این حوزه سال ها فعالیت کرده اند و این افراد تبدیل وضعیت شوند.


ارسال نظرات