رئیس دانشگاه پیام نور استان اردبیل:

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با جهاددانشگاهی افتخاری برای دانشگاه پیام نور

امید است این تفاهم‌نامه فتح بابی برای همکاری‌های مشترک باشد و بتواند در رشد و ارتقای سطح علمی و آموزشی طرفین مفید باشد.
کد خبر: ۸۶۱۸۶۴۴
|
۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، رئیس دانشگاه پیام نور استان اردبیل گفت: عقد تفاهم‌نامه همکاری با جهاد دانشگاهی از افتخارات این دانشگاه است و امیدوارم استان از برکات این تفاهم‌نامه بهره‌مند شود.

مهرداد محرم‌زاده با بیان این مطلب در مراسم امضای این تفاهم‌نامه افزود: امیدوارم این تفاهم‌نامه فتح بابی برای همکاری‌های مشترک باشد و بتواند در رشد و ارتقای سطح علمی و آموزشی طرفین مفید باشد.

وی به شباهت‌های جهاددانشگاهی و دانشگاه پیام نور در اهداف و رسالت‌های‌شان اشاره و تصریح کرد: با مشارکت در اجرای برنامه های مشترک می‌توانیم تقویت کننده نقاط قوت همدیگر باشیم و در حوزه‌های متناظر برنامه‌های کاربردی را انجام دهیم.

رئیس دانشگاه پیام نور استان اردبیل بر همکاری‌های آموزشی، فرهنگی و پژوهشی با جهاددانشگاهی استان اردبیل تاکید و خاطرنشان کرد: مجوز آموزش‌های بدو استخدام کلیه سازمان‌های استان به دانشگاه پیام نور استان واگذار شده است که با توجه به پتانسیل‌های جهاددانشگاهی در زمینه آموزشی می توانیم در اجرای این امر از آن استفاده کنیم.

رئیس جهاددانشگاهی واحد استان اردبیل نیز در این مراسم ضمن ابراز خرسندی از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با دانشگاه پیام نور استان اردبیل گفت: این واحد طبق برنامه‌ریزی توسعه‌ای خود آمادگی دارد در زمینه‌های علمی، آموزشی و فرهنگی با دانشگاه پیام نور همکاری نماید.

رامز نصیری صالح با بیان این‌که دانشگاه پیام نور اردبیل بازوی توان‌مند جهاددانشگاهی دراستان اردبیل است خاطرنشان کرد: خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه اردبیل و خبرگزاری بین المللی قرآنی(ایکنا) شعبه اردبیل آمادگی دارد در راستای رسالت خود، فعالیت‌های دانشگاه پیام نور را اطلاع‌رسانی نماید.

وی وجود اعضای هیات علمی دانشگاه پیام نور استان را ظرفیت مناسبی برای انجام فعالیت‌های پژوهشی عنوان کرد و گفت: از این ظرفیت می‌توانیم جهت راه‌اندازی پژوهشکده‌های مورد نیاز استان بهره بگیریم.

در پایان این مراسم در راستای سیاست استفاده بهینه از امکانات، استعداد و توانایی‌های علمی، آموزشی و پژوهشی و نیل به پروژه‌های اجرایی دانش‌بنیان و به منظور توسعه‌ی همکاری علمی- فرهنگی و با توجه به نقش تحقیقاتی و فرهنگ‌سازی جهاددانشگاهی، تفاهم‌نامه همکاری به امضای رؤسای جهاددانشگاهی واحد استان اردبیل و دانشگاه پیام نور استان اردبیل رسید.

ارسال نظرات