برخلاف مخالفت های برخی مسئولین و اعضای شورا؛

اتمام دیوارکشی محوطه پایگاه شهید باکری شهرستان نظرآباد

پروژه دیوارکشی محوطه پایگاه شهید باکری شهرستان نظرآباد که از سال۱۳۹۲ استارت خورده بود بالأخره بعد از گذشت ۲ سال انجام و تکمیل شد.
کد خبر: ۸۶۱۸۷۲۸
|
۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، پروژه دیوارکشی محوطه پایگاه شهید باکری شهرستان نظرآباد که از سال۱۳۹۲ استارت خورده بود بالأخره بعد از گذشت ۲ سال انجام و تکمیل شد.

براساس این گزارش، پایگاه شهید باکری شهرستان نظرآباد با فرماندهی پاسدار حاج حسین خیری که در حال حاضر بیشترین اعضای بسیجی را در بین تمامی پایگاه های مقاومت شهرستان نظرآباد را دارد و قریب به ۱۵۰۰ نفر بسیجی پیر و جوان را در خود جای داده است بالأخره پس از گذشت دو سال و با پیگیری های پی در پی و با وساطت های بجا و قابل تحسین فرمانده پایگاه و برخی از اعضای شورای اسلامی شهر نظرآباد بالأخره دارای حریم و دیوار شد.

اصل ماجرا از این قرار است که شروع پروژه دیوارکشی و ایجاد حریم برای پایگاه شهید باکری از سال ۱۳۹۲ شروع شده بود و تا جایی که پس از شروع عملیات عمرانی و ساخت و ساز دیوار مذکور دخالت های برخی از اعضای شورای اسلامی شهر نظرآباد ادامه این عملیات با مشکلات عدیده ای مواجه شده و از ادامه اجرایی شدن این امر و تکمیل کردن دیوار محوطه پایگاه از سوی بعضی از اعضای شورای شهر نظرآباد ممانعت بعمل آمد. سپس پس از همکاری های لازمه و بجای برخی از اعضای شورای شهر نظرآباد از جمله دکتر مهدی بهزاد ، رضا پیری ، مهندس مرتضی زینالی، مهندس همتی و عزتی و پس از برگزاری جلسه با شهردار شهر نظرآباد مهندس مدرس زاده سرانجام مجوز ادامه پروژه دیوارکشی و ایجاد حریم برای پایگاه شهید باکری صادر و سرانجام در اواسط دی ماه ۱۳۹۴ این پروژه به اتمام رسید.


ارسال نظرات
پر بیننده ها