خبرهای داغ:
امیرحسین قاضی زاده:

دولت منتقدانش را با بی رحمی رد صلاحیت کرده است

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی افزود: هیات های اجرایی و دولت از این همه تایید صلاحیت ها اهداف مشخص و برنامه ریزی شده ای دارد که یکی از این اهداف این است که می خواهند شورای نگهبان را با حجم زیادی از بررسی ها مواجه کند و این حجم زیاد ممکن است که برای شورای نگهبان ناکارآمدی ایجاد کند.
کد خبر: ۸۶۱۸۷۷۵
|
۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۳
امیرحسین قاضی زاده نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در واکنش به تعداد زیاد تایید صلاحیت ها توسط هیات های اجرایی دولت در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج گفت: هیات های اجرایی حتی اصلاح طلبانی را که محکومیت مشخصی داشته اند تایید صلاحیت کرده اند.

وی افزود: هیات های اجرایی و دولت از این همه تایید صلاحیت ها اهداف مشخص و برنامه ریزی شده ای دارد که یکی از این اهداف این است که می خواهند شورای نگهبان را با حجم زیادی از بررسی ها مواجه کند و این حجم زیاد ممکن است که برای شورای نگهبان ناکارآمدی ایجاد کند.

قاضی زاده تصریح کرد: هدف بعدی این است که می خواهند رد صلاحیت هایی که توسط شورای نگهبان صورت می گیرد را پرهزینه کنند و برای شورای نگهبان هزینه تراشی کنند.

قاضی زاده در واکنش به رد صلاحیت منتقدین دولت توسط هیات های اجرایی گفت: دولت تا جایی که بتواند مقابل منتقدینش می ایستد و به آنها رحم نمی کند؛ دولت افرادی را که محکومیت دارند را تایید صلاحیت کرده است اما منتقدانش را با بی رحمی رد صلاحیت کرده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها