94 میلیارد ریال تسهیلات به طرحهای اقتصاد مقاومتی هرمزگان پرداخت شد

مدیر اقتصاد مقاومتی سازمان بسیج سازندگی هرمزگان گفت: از ابتدای امسال تا نیمه دیماه 94 میلیارد و 330 میلیون ریال تسهیلات به طرحهای اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی در استان پرداخت شده است.
کد خبر: ۸۶۱۸۸۶۰
|
۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۶

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان هرمزگان، مرضیه میرجلیلی روز یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: این میزان تسهیلات به 515 نفر از متقاضیان پرداخت شده و از مجموع تسهیلات پرداختی 88 میلیارد و 160 میلیون ریال به طرح های اقتصاد مقاومتی و شش میلیارد و 170 میلیون ریال به طرح های صنایع تبدیلی ارایه شده است.
وی با بیان اینکه تسهیلات بسیج سازندگی در دو قالب صنابع تبدیلی و اقتصاد مقاومتی ارائه می شود، افزود: پرورش دام سبک و سنگین، پرورش کبک، بلدرچین، مرغ محلی، پرورش میگو ، پرورش قارچ، اسانس گیری، خشک کردن و غیره از جمله این طرح ها است.
میرجلیلی خاطرنشان کرد: بانک عامل این تسهیلات بانک مهر اقتصاد است و آحاد مردم که شرایط و ظرفیت راه اندازی واحدهای تولیدی را دارند، می توانند به یکی از نواحی بسیج سازندگی جهت تشکیل پرونده مراجعه کنند.
وی با اشاره به اینکه افراد متقاضی قبل از دریافت تسهیلات آموزش های لازم را دریافت می کنند، تصریح کرد: تعداد یک هزار و 104 نفر در زمینه های مختلف اقتصاد مقاومتی آموزش دیده اند.
لازم به ذکر است، پارسال تسهیلاتی در حدود 81 میلیارد ریال به 570 متقاضی اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی در هرمزگان پرداخت شده است.

ارسال نظرات