استاندار لرستان خبر داد:

معرفی لرستان به‌عنوان استان برترخدمت‌رسانی به زائران امام حسین(ع)

استاندار لرستان از تقدیر وزارت کشور از لرستان به عنوان استان برتر در امر خدمت رسانی به زائران امام حسین(ع) خبر داد.
کد خبر: ۸۶۱۸۸۸۰
|
۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، هوشنگ بازوند در جلسه تقدیر از ستاد اربعین استان با اشاره به اینکه ساماندهی و هماهنگی صورت گرفته توسط ستاد اربعین از سوی نیرویی ماورایی انجام می شد اظهار داشت: توزیع غذا بین ۱۸۰ هزار زائر کار بسیار دشواری است در صورتیکه توانی که توسط ستاد اربعین استان برای این کار گذاشته شد کمتر از توانی بود که برای برپایی یک همایش گذاشته می شود.

وی به مشارکت همه دستگاه های اجرایی استان در خدمات رسانی به زوار اربعین حسینی اشاره کرد و افزود: همه دستگاه های اجرایی استان در حد اعلا به زوار خدمات رسانی کردند و این امر باعث شد لرستان به عنوان استان برتر در امر خدمات رسانی به زوار امام حسین (ع) معرفی شود.

استاندار لرستان اضافه کرد: وزارت کشور از استان لرستان برای خدمات انجام داده در اربعین حسینی تقدیر کرد و استاندار ایلام نیز ضمن تشکر از لرستان بارها اعلام کرد اگر نیروهای لرستان در مرز مستقر نبودند کار خدمات رسانی ما لنگ می ماند.

بازوند راهپیمایی اربعین را یک رویداد بزرگ فرهنگی، مذهبی خواند و بیان داشت: در امر خدمات رسانی به زوار اربعین حتی یک نفر از استانداری لرستان درخواست پول و اعتبار نکرد و ما به این نتیجه رسیدیم که توسعه استان نیز بدون پول امکان پذیر است.

وی با اشاره به اینکه ثواب ارائه خدمات به زوار امام حسین (ع) کمتر از ثواب زیارت ایشان نیست تصریح کرد: امر خدمات رسانی به زوار امام حسین (ع) باید به یک فرهنگ تبدیل شده و این حرکت خداپسندانه باید نهادینه شود.

استاندار لرستان ادامه داد: نهادینه شدن امر خدمات رسانی به زوار عتبات عالیات به معنای بها دادن به ارزش هاست و این حرکت می تواند راهی برای تقابل با تهاجمات فرهنگی دشمن در کشورهای مسلمان باشد.

بازوند با بیان اینکه عشق به امام حسین باعث شد کار خدمات رسانی به زوار اربعین بخوبی پیش رود افزود: از دستگاه های عضو ستاد اربعین خواسته می شود نیروهای خود را که در امر خدمات رسانی به زوار تلاش کرده اند مورد تشویق قرار دهند.

بنابراین گزارش، در این جلسه از سوی استاندار لرستان مقرر شد روسای کمیته های فعال ستاد اربعین استان از طریق سفر هوایی به مدت یک هفته به عتبات عالیات مشرف شوند.

ارسال نظرات