مدیر کل حج و زیارت لرستان:

سپاه لرستان تمام توان خود را برای خدمت به زائرین مراسم پیاده روی اربعین به کار گرفت

مدیر کل حج و زیارت لرستان گفت: سپاه لرستان تمام توان خود را برای خدمت به زائرین مراسم پیاده روی اربعین امام حسین (ع) به کار گرفت.
کد خبر: ۸۶۱۸۹۳۸
|
۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، هوشنگ بازوند استاندار لرستان در مراسم تجلیل از فعالان ستاد اربعین استان لرستان گفت: سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان برای خدمت به زائرین مراسم اربعین حسینی تمام توان خود را به کار گرفت و تمام قد به ارائه خدمت پرداخت و ما از سپاه قدردانی می کنیم.

وی با بیان اینکه خدماتی که امسال به زائرین داده شد نسبت به سال قبل خیلی بهتر بود اما با وضعیت مطلوب فاصله بسیار زیاد داریم افزود: در مراسم امسال نیز اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان لرستان جور بی تدبیر و ناهماهنگی هایی که در مرز مهران به وجود آمد و موجب ایجاد مشکل برای زائرین شد را کشید.

مدیر کل حج و زیارت لرستان با اشاره به اینکه بر اساس تدابیر اندیشیده شده تمام زائرینی که با ویزای قانونی به کربلای معلی مشرف شذند به سلامت از این مراسمی به خانه های خود برگشتند گفت: حضور 20 میلیون زائر در عتبات عالیات بدون آنکه صدمه ای به آنها برسد بیانگر شعور زائرین شیعه است.

خسروی ادامه داد: زائرین پیاده روی اربعین حسینی در حالی به سلامت به خانه های خود بازگشتند که آل سعود از مدیریت سه میلیون زائر حج عاجز است.

ارسال نظرات