خبرهای داغ:
عضو شورای شهر اهواز گفت:

پارک بانوان در مناطق ۷ گانه اهواز احداث شود

عضو شورای‌ شهر کلانشهر اهواز گفت: پیشنهاد می‌شود که در هر ۷ منطقه اهواز پارک بانوان احداث شود، شهردار به مطالبات ورزشی بانوان اهمیت ویژه‌ای دهد و از اعتبارات بودجه سال ۹۵ برای ایجاد فضای ورزشی سالم و مطمئن برای بانوان استفاده کند.
کد خبر: ۸۶۱۸۹۳۹
|
۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ،آذر زمانپور  اظهار داشت: به نظر می‌رسد شهردار اهواز در مورد افتتاح این پارک شتاب‌زده عمل کرده است و این اقدام باید کارشناسی‌تر انجام می‌شد.

وی با بیان اینکه این پارک هنوز امکانات لازم برای راه‌اندازی را ندارد، گفت: با وجود افتتاح پارک بانوان در اهواز  و باتوجه به دارا بودن سالن ورزشی چندمنظوره ولی همچنان به دلیل نداشتن فضای مناسب، این پارک در همان وضعیت سابق باقی مانده است.

عضو شورای اسلامی کلانشهر اهواز با تصریح بر اینکه شهردار ملزم به تأمین امکانات و تجهیزات برای این پارک است، افزود: شهردار اهواز باید دستور ویژه‌ای در مورد تامین امکانات این پارک دهد. در جلسات مختلف شورای اسلامی شهر نقاط ضعف این پارک اعلام و به شهردار ارائه شده است اما هیچ اقدامی در مورد راه‌اندازی و شروع به کار این پارک مشاهده نمی‌شود.

زمان‌پور با اشاره به اینکه نمایندگان شورای اسلامی شهر تنها ناظر بر اقدامات شهرداری هستند، گفت: از خواسته‌های بانوان اهوازی راه‌اندازی پارکی ویژه خود و به همراه امکانات و فضای مناسب است.

وی با بیان اینکه پیشنهاد می‌شود که در هر 7 منطقه اهواز پارک بانوان احداث شود، گفت: شهردار  به مطالبات ورزشی بانوان اهمیت ویژه‌ای دهد و از اعتبارات بودجه سال 95 برای ایجاد فضای ورزشی سالم و مطمئن برای بانوان استفاده کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها