مسئول ستاد اربعین سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان:

173 هزار پرس غذا در موکب های لرستان بین زائرین مراسم اربعین حسینی توزیع شد

مسئول ستاد اربعین سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: 173 هزار پرس غذا در موکب های لرستان بین زائرین مراسم اربعین حسینی توزیع شد.
کد خبر: ۸۶۱۹۰۲۴
|
۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، سردار علیشاهی در مراسم تجلیل از فعالان ستاد اربعین استان لرستان که در محل استانداری برگزار شد، گفت: در سه موکب سپاه حضرت ابوالفضل (ع) که در کربلا، نجف و مرز مهران برپا شده بود 173 پرس غذا بین زائرین مراسم اربعین حسینی توزیع شد.

وی با بیان اینکه استان لرستان جزو معدود استانهایی بود که موکب ها را به خوبی اداره کرد و همه مسئولان نیز به این مسئله اذعان داشته اند افزود: لرستان به عنوان یکی از خادمین برتر امام حسین(ع) معرفی شده است و این برای ما ارزشمند است.

مسئول ستاد اربعین سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان ضمن قدردانی از پشتیبانی استاندار لرستان در برپایی موکب های سپاه لرستان گفت: یکی از استانهای کشور قرار بود که با استان لرستان در برگزاری موکب های کربلا و نجف همراهی کند اما متاسفانه از انجام این کار شانه خالی کردند و با این حال استان لرستان در انجام وظایف خود به اندازه دو استان برای خدمت به زائرین تلاش کرد.

علیشاهی ادامه داد: در طول خدمات رسانی به زائرین هیچ گاه موکب های استان لرستان تعطیل نشد و خوشبختانه همواره به میزان کافی ماد غذایی و نان برای توزیع بین زائرین در موکب ها وجود داشت.


ارسال نظرات