در نشست قشر بسیج فرهنگیان سامان بیان شد:

عملیاتی‌تر شدن تفکر بسیجی راه سعادت جامعه را هموارتر می‌کند

جانشین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان عملیاتی‌تر شدن تفکر بسیجی را عامل اصلی در سعادتمندی و پیشرفت جامعه دانست.
کد خبر: ۸۶۱۹۱۴۲
|
۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال وبختیاری؛ سرگرد پاسدار مهرداد رحیمی، در نشست شورای قشر بسیج فرهنگیان سامان که در محل سالن جلسات اداره آموزش و پرورش شهر سامان، برگزار شد با اشاره به اهمیت و ضرورت تشکیل نشست شورای قشر بسیج فرهنگیان سامان اظهار کرد: با توجه و اهتمام به منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص مقوله تفکر بسیجی، باید در نظر داشت، اعتقاد به این مسئله که تفکر بسیج باید در جامعه طنین‌انداز و پیاده شود، راه را برای پیمودن قله‌های ترقی و پیشرفت همه جانبه در مملکت اسلامیمان فراهم می‌کند.

وی افزود: انعکاس تاثیر تفکّر بسیجی، از آرمان‌های اصیل انقلاب است که می‌طلبد همواره مد نظر و توجه مسئولین باشد و در راه این خط فکری قدم بردارند و تلاش مضاعف خود را معطوف به پرورش تفکر بسیج و بسیجی در تمام سطوح مدیریتی ، اجتماعی و حتی فردی جامعه کنند.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان در خصوص تلاش برای عملیاتی کردن تفکر بسیج و بسیج در جامعه گفت: هرچه تفکر بسیجی در جامعه عملیاتی‌تر باشد ، آن جامعه در پیمودن راه سعادت و پیشرفت موفق‌تر عمل خواهد کرد، لذا این مهم، مسئولیت متولیان امور تعلیم و تربیت، در مدارس را دو چندان می‌نماید.

رحیمی، گسترش فرهنگ تربیت و آموزش در بین فرهنگیان، انعکاس تاثیر تفکر بسیجی در تعلیم و تربیت و نیز حفظ انسجام شورای قشر بسیج فرهنگیان را از جمله اهداف برگزاری این نشست برشمرد .

وی ترویج فرهنگ بسیجی، تعامل با محیط اطراف و نیز تعامل در راستای هم‌افزائی در بین فرهنگیان شهرستان را از دیگر اهداف برگزای شورای قشر بسیج فرهنگیان، در این شهرستان عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال وبختیاری؛ در نشست شورای قشر بسیج فرهنگیان شهرستان سامان که با حضور مسئولین بسیج شهرستان و کارشناسان عرصه فرهنگ، تربیت و آموزش برگزار شد، در خصوص اهمیت و ضرورت موضوع فکر و اندیشه از منظر آیات و روایات، طرح مباحث نقلی و عقلی، نقش تربیتی آموزش و پرورش در خانواده و مدرسه و آموزش مباحث تصمیم‌سازی تبادل نظر و اندیشه شد ,و در پایان از برخی متولیان و اعضاء شورای قشر بسیج فرهنگیان شهرستان سامان تقدیر شد.

ارسال نظرات