فرماندار نیر:

احداث حسینیه در کنار گلزار شهدای شهرستان نیر

با این امر تلاش می‌کنیم تا این مکان ها را برای برگزاری برنامه‌های مختلف معنوی، ارزشی و فرهنگی مهیا کرده و از این طریق در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه گام برداریم.
کد خبر: ۸۶۱۹۳۰۶
|
۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، اکبر صمدی در شورای مشورتی امور ایثارگران شهرستان نیر با حضور ایثارگران این شهرستان اظهار داشت:‌ بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده گلزار شهدای گمنام شهرستان نیر ساماندهی می‌شود.

وی از اختصاص اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار برای ساماندهی گلزار شهدای گمنام شهرستان خبر داد و گفت: عملیات احداث و ساماندهی گلزار شهدای گمنام شهرستان آغاز شده و که تلاش می‌کنیم به بهترین نحو این امر انجام شود.

فرماندار شهرستان نیر از احداث حسینیه جنب گلزار شهدای گمنام شهرستان خبر داد و افزود: با این امر تلاش می‌کنیم تا این مکان ها را برای برگزاری برنامه‌های مختلف معنوی، ارزشی و فرهنگی مهیا کرده و از این طریق در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه گام برداریم.

صمدی با اشاره به نقش‌بندی امثال شهدای شهر نیر در مقابل مسجدجامع این شهر بیان کرد: از شهرداری‌ها و دهیاران شهرستان نیز خواستاریم تا در راستای جذب هر چه بیشتر مردم به این مراکز معنوی و فرهنگی در شهرستان به مزار شهدا رسیدگی کنند.

فرماندار شهرستان نیر تصریح کرد: شهدا با نثار خون خود و ایثار و گذشتگی که در راه صیانت از خاک کشور و آرمان‌ها نظام انجام دادند دین بزرگی بر گردن ما دارند و ما باید تلاش کنیم تا آرمان‌های شهدای والامقام را در جامعه بسط و گسترش دهیم.

ارسال نظرات