مدیرکل بنیاد شهید استان اردبیل:

برگزاری یادواره شهدای عملیات کربلای 4 و 5 در عالی قاپو

یادواره 290 شهید در روز 23 دی‌ماه در اردبیل برگزار می‌شود که شامل یادواره 272 شهید عملیات‌های کربلای 4 و 5 و یادواره 14 شهید والامقام محله عالی‌قاپوی اردبیل و یادواره شهید سردار داور یسری می باشد.
کد خبر: ۸۶۱۹۳۳۳
|
۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، علی منصور لکورج در جلسه هماهنگی برگزاری یادواره شهدای کربلای 4 و 5 اردبیل اظهار داشت: یادواره شهدای عملیات‌های کربلای 4 و 5 و محله عالی‌قاپوی اردبیل با محوریت شهید داور یسری در روز 23 دی‌ماه بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد عالی‌قاپوی اردبیل برگزار می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل افزود:‌این آئین مذهبی و معنوی همزمان با سالروز آغاز عملیات غرورآفرین کربلای 5 که بیشترین شهدای اردبیل در این عملیات به درجه رفیع شهادت نائل آمدند در اردبیل برگزار شده و یاد و خاطره این شهدای والامقام گرامی داشته می‌شود.

وی با بیان اینکه برگزاری یادواره شهدا زمینه‌ساز ترویج آرمان‌های و ارزش‌های شهدای والامقام در جامعه می‌شود، تصریح کرد:‌ یادواره 290 شهید در روز 23 دی‌ماه در اردبیل برگزار می‌شود که شامل یادواره 272 شهید عملیات‌های کربلای 4 و 5 و یادواره 14 شهید والامقام محله عالی‌قاپوی اردبیل و یادواره شهید سردار داور یسری است.

لکورج از رونمایی از کتاب «سی‌امین سکانس مرد» که مربوط به زندگینامه شهید سردار داور یسری بوده همزمان با برگزاری این یادواره در اردبیل خبر داد و گفت: این آئین ارزشی با مشارکت و همکاری بنیاد شهید، سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل و هیئت امنای مسجد عالی‌قاپوی اردبیل برگزار می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل با اشاره به اینکه سخنران این آئین نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه اردبیل خواهد بود، تصریح کرد: برپایی ایستگاه صلواتی و نیز نمایشگاه فرهنگی ارزشی از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده برای این یادواره بوده که در اردبیل برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار