در آستانه سالروز بمباران هوایی رژیم بعث عراق در سال 65

یاد و خاطره شهدا 28 دی سنندج گرامی داشته می شود

فرماندار سنندج با اشاره به برگزاری مراسم گرامیداشت شهدای بمباران 28 دی سنندج گفت:زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا در فضای جامعه وظیفه‎ای همگانی است.
کد خبر: ۸۶۱۹۳۳۹
|
۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۳

 به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،فرماندار سنندج در جلسه شورای اداری شهرستان که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، ضمن گرامیداشت سالروز یاد و خاطره شهدای بمباران 28 دی سنندج در سال 65 گفت:زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا در فضای جامعه وظیفه‎ای همگانی است.

وی با یادآوری فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص شهدای کردستان گفت: معظم له در سفر تاریخی سال 88 به کردستان فرمودند شهیدان این خطه مظلومانه‏ تر و غریبانه‏ تر به شهادت رسیدند و خانواده ‏های آنها صبر دشوارتری کردند.

محمدابراهیم زارعیادامه داد: در آستانه سالروز بمباران هوایی رژیم بعث عراق در سال 65 یاد و خاطره شهدا 28 دی را گرامی میداریم و در راستای یادبود این عزیزان، مراسم گرامیداشتی در سالن شهدای گمنام سپاه سنندج برگزار خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به ایام الله دهه فجر و سی و هفتمین بهار انقلاب، اظهار کرد: برگزاری هرچه باشکوه تر مراسمات یوم الله دهه فجر با حضور پر رنگ مردم و سازمان های مردم نهاد از اهداف اصلی ماست چرا که جشن بزرگ انقلاب ، تماما متعلق به مردم است.

زارعی خاطر نشان کرد: با توجه به حساسیت و شریط پیش آمده در منطقه بعد از تائید صلاحیت کاندیداها دشمن هر لحظه منتظر اظهار نظرهای سلیقه ای از سوی مسئولین می باشند تا به صورت منفی از آن سوء استفاده کرده و با تبلیغات سوء باعث دلسردی مردم در انتخابات شود.

فرماندار سنندج بر حضور نخبگان، علمای برجسته و سیاسیون در فضای انتخابات تاکید کرد و گفت: آگاهسازی مردم به دور از هرگونه جانبداری و یا تخریب کاندیداها، آنها را در انتخاب فرد اصلح یاری دهند.

ارسال نظرات