خبرهای داغ:
با عنوان شعر انقلاب؛

کارگاه چهارم جشنواره استانی شعر بسیج در اهر برگزار می شود

خبرگزاری بسیج: مدیر کانون بسیج هنرمندان اهر از برگزاری فصل چهارم جشنواره استانی شعر بسیج در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۱۹۷۱۱
|
۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حمید جبارزاده گفت: به همت انجمن شعر سازمان بسیج هنرمندان آذربایجان شرقی، هفتمین جشنواره استانی شعر بسیج امسال به صورت کارگاهی در سه فصل سال با موضوعات «اشعار عارفانه و عاشقانه»، «کودک و نوجوان» و «آیینی» برگزار شده و همزمان با ماه بهمن کارگاه چهارم آن با عنوان شهر انقلاب برگزار خواهد شد.

وی افزود: چهارمین کارگاه جشنواره شعر بسیج در استان اختصاص به شعر انقلاب با موضوعاتی شامل؛ آرمان ها و ارزش های اسلامی و انقلابی(شعر دفاع مقدس–ادبیات پایداری-بیداری اسلامی)، ولایت و رهبری انقلاب، سبک زندگی ایرانی و اسلامی، شعر اجتماعی( طنز وعدالت اجتماعی)، افشای جنایت های گروهک های تکفیری و تحریف اسلام ناب و بزرگداشت حماسه 9 دی می باشد.

جبارزاده ادامه داد: شاعران علاقه مند می‌توانند آثار خود را به زبان ترکی و فارسی با موضوع شعر انقلاب و با نوشتن مشخصات فردی کامل تا پایان وقت اداری ۲۷دی به دفتر کانون بسیج هنرمندان، امور هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و یا کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اهر ارسال کنند.

وی همچنین خاطر نشان کرد : آثار رسیده به دبیرخانه توسط اساتید مجرب بررسی شده و از نفرات برگزیده تجلیل به عمل خواهد آمد و همچنین آثار برگزیده چهار کارگاه در قالب کتابی نفیس تحت عنوان جشنواره شعر استانی بسیج چاپ و در اختیار علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها