اطلاعیه هنری:

افتتاح نمایشگاه عکس تعاون در اردبیل

در نمایشگاه‌ها هنرمندان این فرصت را دارند که آثار خود را در معرض داوری و رصد قرار دهند و حتی نظرات شهروندان را در خصوص تولیدات خود دریافت کنند و همچنین علاقه‌مندان می‌توانند تا پنجم بهمن‌ماه همه‌روزه از ساعت ۹ تا ۱۴ از این نمایشگاه بازدید نمایند.
کد خبر: ۸۶۲۰۰۰۷
|
۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، مدیرکل حوزه هنری استان اردبیل در مراسم بازگشایی این نمایشگاه به برگزاری ۱۸ نمایشگاه هنری از ابتدای سال اشاره کرد.

امیر رجبی با تأکید به استقبال هنرمندان و هنرجویان از نمایشگاه‌های هنری تصریح کرد: ما در ابتدای سال قول برگزاری نمایشگاه‌های متعدد را طرح کردیم و مطابق برنامه زمان‌بندی نیز نمایشگاه‌های موردنظر برگزار شد.

وی افزود: اولویت نمایشگاه‌ها معرفی و نمایش تولیدات هنرمندان بومی بود و بااین‌وجود آثار مطرح هنرمندان سایر استان‌ها نیز در برخی نمایشگاه‌ها به نمایش گذاشته شد.

مدیرکل حوزه هنری استان متذکر شد: تولیدات هنری ارتقا کمی و کیفی نخواهد داشت مگر اینکه بتواند مورد ارزیابی و داوری اهل هنر و فن قرار گیرد.

رجبی تأکید کرد: در نمایشگاه‌ها هنرمندان این فرصت را دارند که آثار خود را در معرض داوری و رصد قرار دهند و حتی نظرات شهروندان را در خصوص تولیدات خود دریافت کنند.

وی بابیان اینکه در برخی نمایشگاه‌ها آثار جشنواره‌ها و مسابقات ملی و بین‌المللی به نمایش گذاشته‌شده است، تأکید کرد: این مهم باهدف توسعه دید هنرمند و آشنایی با آثار برگزیده ملی و جهانی موردتوجه است.

مدیرکل حوزه هنری استان با اذعان به اینکه نمایشگاه عکس تعاون ازجمله نمایش تولیدات یک جشنواره ملی است، تأکید کرد: ۲۲ قطعه عکس در اندازه ۴۰ در ۶۰ سانتیمتر در این نمایشگاه ارائه می‌شود.

رجبی مفهوم تعاون در فرهنگ اقوام را محوری‌ترین موضوع دور دوم جشنواره عکس تعاون عنوان کرد و متذکر شد: جشنواره عکس تعاون در دور نخست با ۲۷ قطعه عکس و در دور دوم با ۲۳ قطعه عکس منتخب به نتیجه رسیده است.

علاقه‌مندان می‌توانند تا پنجم بهمن‌ماه همه‌روزه از ساعت ۹ تا ۱۴ از این نمایشگاه بازدید نمایند.


ارسال نظرات