خبرهای داغ:

آغاز مرحله گزینش داوطلبین خادمی شهدای مازندران

کار فراخوان داوطلبین به صورت رسمی آغاز شده و علاقمندان با مراجعه به مکان های درج شده می توانند پرونده خادمی خود را تکمیل نمایند.
کد خبر: ۸۶۲۰۲۰۷
|
۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۷
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج، کمیته خادمین شهدای مازندران ضمن انتشار اطلاعیه ای، از علاقمندان به خادمی شهدا برای انجام مصاحبه دعوت به عمل آورد. بنابراین گزارش، در این اطلاعیه آمده است:
با سلام و عرض خداقوت به اطلاع می رسانیم با اتمام مرحله ثبت نام داوطلبین خادمی شهدا، کار فراخوان و مصاحبه و گزینش خادمین عزیز آغاز شده و تا تاریخ 29 دی ماه فرصت است تا با مراجعه به محل های ذکر شده در ذیل ، نسبت به تکمیل پرونده خادمی خود اقدام نمائید. لذا خواهشمندیم مطالب و نکات ذیل را با دقت مطالعه فرمائید:

تاریخ و زمان مصاحبه:

94/10/24 ساعت 14 سپاه ناحیه تنکابن

94/10/25 ساعت10 خیابان مهمانسرا -مسجد امیرالمومنین(ع)

94/10/27 ساعت 15 سپاه ناحیه بابلسر

94/10/29 ساعت 15 سپاه ناحیه آمل

تذکرات مهم :

*کار فراخوان داوطلبین از امروز به صورت رسمی آغاز شده و نتایج گزینشها فقط از طریق سایت و با مراجعه به پروفایل شخصی داوطلب در قسمت »نتیجه گزینش« اعلام می شود.

* با توجه به تذکرات مکرر و پیاپی ، مجددا اعلام مینمائیم در صورت ناقص بودن پرونده اعم از عدم درج عکس و یا درج اطلاعات ناقص و اشتباه، پرونده خادمی بدون اعلام قبلی حذف خواهد شد لذا نسبت به تمکیل پرونده قبل از مراجعه جهت مصاحبه اقدام نمائید

*حق انتخاب شهر میزبان جهت مصاحبه به اختیار خادمین می باشد.

*جهت رفع هرگونه ابهام از ساعت 16 الی 20 با بردار دهقان با شماره 9119116004 تماس حاصل نمائید.

*مدارک مورد نیاز: 2قطعه عکس جدید پرسنلی -گپی شناسنامه و کارت ملی-فرم معرف پاسدار و تائیدیه پزشکی
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار