فردا

دفتر خبرگزاری بسیج در استان لرستان افتتاح می شود

سرپرست خبرگزاری بسیج در استان لرستان گفت: دفتر این خبرگزاری در استان لرستان فردا در خرم آباد افتتاح می شود.
کد خبر: ۸۶۲۰۳۲۹
|
۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۶

سجاد میرزایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در لرستان، گفت: در راستای توسعه فعالیت های رسانه ای و انعکاس اخبار و رویدادهای سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان، اقشار مختلف بسیج و دیگر حوزه ها فردا دفتر خبرگزاری بسیج در استان لرستان با حضور جمعی از مسئولان کشوری و استانی سپاه و اقشار مختلف بسیج در خرم آباد افتتاح می شود.

وی با بیان اینکه خبرگزاری بسیج به عنوان یک رسانه انقلابی با هدف حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی در برابر هجمه های رسانه ای دشمن فعالیت خود را از دو سال پیش آغاز کرده است افزود: در این راستا با مساعدت فرمانده و مسئول حوزه نمایندگی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان یک باب ساختمان در خرم آباد برای توسعه فعالیت های خبرگزاری بسیج در این استان تامین و تجهیز شد.

سرپرست خبرگزاری بسیج در استان لرستان آموزش خبرنگار بسیجی تراز انقلاب اسلامی را از اهداف خبرگزاری بسیج دانست و گفت: در این راستا خبرگزاری بسیج با راه اندازی باشگاه خبرنگاران بسیج گام بلندی را در راستای تربیت و آموزش خبرنگاران بسیجی برداشته است.

میرزایی با اشاره به فراخوان جذب خبرنگاران افتخاری بسیجی توسط خبرگزاری بسیج ادامه داد: با تبلیغات و اطلاع رسانی مناسبی که صورت گرفت در این فراخوان با ثبت نام 235 نفر که 115 نفر از آنها خواهران بسیجی و 120 نفر برادران بسیجی هستند استان لرستان به عنوان یکی از استانهای برتر در زمینه جذب خبرنگار افتخاری در سطح کشور معرفی شد.

وی تصریح کرد: به منظور استفاده هر چه بهتر از ظرفیت خبرنگاران افتخاری بسیج دوره آموزش خبرنگاری 7 اسفند در خرم آباد برگزار می شود و شرکت کنندگان در این دوره پس از موفقیت در آزمون کارت خبرنگار افتخاری خبرگزاری بسیج را دریافت می کنند.


ارسال نظرات