جعفری در گفتگو با بسیج:

اقدامات زود هنگام تیم هسته ای دست ما را خالی کرد

عضو کمیسیون آموزش مجلس گفت: اگر بعد این که قلب راکتور را خارج کردیم، بخواهیم آن را دوباره جای اول خود برگردانیم چندسالی طول می کشد و این اقدامات زود هنگام می تواند دست ما را خالی تر کند.
کد خبر: ۸۶۲۰۴۵۹
|
۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۶
قاسم جعفری عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج درخصوص خارج شدن قلب راکتور اراک اظهار داشت: دولت و تیم هسته ای بنا دارند با هر بهانه ای شده تعهدات اجرایی و برجام انجام شود.

جعفری ادامه داد: مصوبه مجلس با همه نواقص و نامه مقام معظم رهبری به رئیس جمهور در این خصوص همه تکالیف را روشن کرده و لذا اقدامات باید حالت متناظر داشته باشد؛ یعنی وقتی یک کاری انجام شد ما یک کاری انجام دهیم.

وی در چرایی تعجیل دولت برای اجرای تعهدات در برجام بیان کرد: شاید تعریف و تمجیدهای طرف مقابل، در دولتمردان و تیم هسته ای شیفتگی بیشتری ایجاد کرده است و این اقدامات می تواند دست ما را خالی تر کند.

عضو کمیسیون آموزش مجلس در توضیح این مطلب تصریح کرد: اگر بعد این که قلب راکتور را خارج کردیم، بخواهیم آن  را دوباره جای اول خود برگردانیم چندسالی طول می کشد.

جعفری گفت: لذا باید با امساک، دقت و تانی بیشتری حرکت کنیم تا بتوانیم حقوق ملتمان را بگیریم یا تثبیت کنیم و اگر قرار باشد کاری انجام دهیم که ما بازای آن طرف مقابل کاری انجام نداده، بازگشت به وضعیت قبل برای ما کار ساده ای نخواهد بود.

عضو کمیسیون آموزش مجلس در خاتمه خاطرنشان کرد: طرف مقابل در این مدت با اعمال تحریم های مختلف علیه کشور ثابت کرد که اصلا قابل اعتماد نیست ازین رو در برخورد با او باید با احتیاط برخورد کنیم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار