در دیدار با خانواده شهید آتش پرور عنوان شد:

نماز اول وقت، خصوصیت بارز شهید غلامعباس آتش پرور

جمعی از کارکنان ناحیه بسیج دانشجویی استان چهارمحال و بختیاری با خانواده شهید غلامعباس آتش پرور دیدار و به مقام والای شهیدان ادای احترام کردند.
کد خبر: ۸۶۲۰۵۶۳
|
۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ در این برنامه که به منظور تکریم مقام شامخ شهدا و قدردانی از فداکاری های خانواده معظم شهدا در منطقه میانکوه و روستای سرخون برگزار شد ، خانواده شهید غلامعباس آتش پرور، به بیان خصوصیات و خاطراتی از این شهید عزیز پرداختند.

خانواده شهید آتش پرور، احترام به پدر و مادر و توجه به اقامه نماز اول وقت را از خصوصیات برجسته و بارز این شهید عنوان کردند.

پس از دیدار با خانواده این شهید سعید ، حاضران بر سر قبر مطهر وی حاضر شده و با نثار فاتحه ای ، یاد وی را گرامی داشتند.

زندگینامه شهید غلامعباس آتش پرور :

این شهید عزیز در تاریخ اول آبان1348 در خانواده ای کشاورز و زحمت کش و مومن دیده به جهان گشود.

وی در سن هفت سالگی در دبستان عشایری محل زادگاهش مشغول به تحصیل شد و پس از گذراندن دوره ابتدایی در خرداد ماه سال 1361 تحصیلات ابتدایی خود را به پایان رساند.

شهید غلامعباس آتش پرور، چون دستیابی به مدرسه راهنمایی نداشت ، سال اول راهنمایی را به کمک دائی اش بعنوان داوطلب آزاد مطالعه و در خرداد ماه سال 1363-1362 در امتحانات شرکت نموده و قبول گردید. سپس برای گذراندن پایه دوم و سوم راهنمایی ، راهی مدرسه شبانه روزی منصور کوهی شهر کرسنک شد و تحصیلات راهنمائی را به پایان رساند.

غلامعباس چون از استعداد عجیبی برخوردار بود ، در آزمون تربیت معلم شرکت نموده و پس از قبولی ، دانشجوی دانشسرای شهر فرخ شهر شد.

وی از طریق بسیج دانشجویی تربیت معلم به جبهه های جنگ حق علیه باطل اعزام شد و در عملیات والفجر در تاریخ بیستم آذرماه سال 1366 به درجه ی رفیع شهادت رسید و پیکر پاک و مطهرش در زادگاهش روستای کرستان به خاک سپرده شد.

ارسال نظرات