خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا:

دشمن، به دنبال نفوذ در انتخابات آینده است

خبرگزاری بسیج: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا بر هوشیاری و بصیرت مردم مسلمان و انقلابی ایران اسلامی جهت مقابله با نفوذ دشمنان تاکید کرد.
کد خبر: ۸۶۲۰۷۸۶
|
۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام رجب احمدی اظهار داشت: دشمن می خواهد با استفاده از فرصت انتخابات پیش رو، روزنه ای را برای نفوذ خود به ارکان اصلی نظام پیدا کندو به دنبال اهدافی است که در فتنه سال ۸۸ به آن نرسیدند.

وی تاکید کرد: یکی از مهمترین حوزه های نفوذ دشمن که عملا خود را هم نشان داده است مسئله انتخابات است که می خواهند جایگاه ولایت را تضعیف کند ولی دشمنان و بدخواهان این نظام بدانند ملت انقلابی در برهه های حساس وفاداری خودشان را به نظام و انقلاب و ولایت و خون شهدا نشان داده اند و سیلی محکمی از این ملت ولایی و عاشورایی خورده اند.

احمدی با اشاره به تاکیدات فراوان آیات قرآنی در رابطه با مقابله با دشمنان اسلام، افزود: دنیای اسلام باید راه های نفوذ دشمنان را ببندد و با حفظ برادری و انسجام و اهمیت دادن به فرائض دینی توطئه های شوم استکبار را خنثی کند.

این مقام مسئول در ادامه خاطرنشان کرد: آمریکا تلاش دارد با تعامل بر روح و اندیشه نخبگان تصمیم گیری و تصمیم سازی نفوذ کند تا بتواند باورها و اعتقادات ما را سست کند و سبک زندگی اسلامی مان را تغییر دهد و بر این کشور مسلط شود بنابراین ملت انقلابی ایران اسلامی با بصیرت و شناخت شیوه های نفوذ در جامعه می تواند سد راه نفوذ دشمن باشد و در این زمینه نیز باید جهادی و انقلابی عمل کرد.

با اشاره به پیامدهای عدم حفظ وحدت و بصیرت، افزود: حمایت از گروه‌های تکفیری و قطب‌بندی جدید منطقه‌ای با حفظ کامل رژیم صهیونیستی و ایجاد فشار بر جمهوری اسلامی برای تغییر محتوای انقلاب اسلامی از جمله اقدامات دشمنان و استکبار جهانی برای مقابله و نفوذ در کشورمان است ولی ملت ایران با حفظ وحدت، بصیرت، مقاومت و پشتیبانی همه جانبه از رهبر فرزانه انقلابراه نفوذ دشمنان را سد خواهد کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها