نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین:

بسیج در پیگیری گفتمان رهبری ملاحظه کاری ندارد

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: بسیج در پیگیری گفتمان رهبری ملاحظه کاری ندارد و ما اهل احتیاط نیستیم و از اینکه در پیگیری گفتمان رهبری به ما لقب تندرو دهند، وحشتی نداریم.
کد خبر: ۸۶۲۱۰۸۹
|
۰۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۱
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رزمایش ، حجت الاسلام تویسرکانی نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در مراسم افتتاحیه باشگاه خبرنگاران بسیج که در سالن رضویه برگزار شد، گفت: هر حرکتی اهدافی را در پی دارد و تشکیل باشگاه خبرنگاران بسیج نیز از این امر مستثنا نیست.
 
وی افزود: رهبر معظم انقلاب در یک تحلیل وضعیت جبهه حق و باطل می فرماید مهم ترین سرمایه جبهه استکبار که سطح ساز و کار رسانه ای است و مهم ترین سرمایه ای که آمریکا دارد رسانه است که اگر ما این سرمایه را از کار بیندازیم آمریکا دیگر چیزی برای ابراز وجود ندارد.
 
نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه ما امیدواریم باشگاه خبرنگاران بسیج بتواند در مسیر از کار انداختن رسانه های داخلی که در جهت اهداف آمریکا حرکت می کند فعالیت کند، عنوان کرد: باشگاه خبرنگاران بسیج باید اهداف آمریکا در رسانه های داخلی را خنثی کند؛ ما در عرصه رسانه، هنرمندی لازم را نداریم و امروز انقلاب اسلامی بیش از گذشته نیاز به حرکت رسانه ای دارد و بعضی از رسانه ها در داخل خود را مدعی اعتدال و منطق معرفی می کنند اما در مسیر آمریکا فعالیت می کنند.
 
حجت الاسلام تویسرکانی با عنوان اینکه هنر استکبار باطل را حق جلوه دادن است، تصریح کرد: ما باید در عرصه رسانه بیشتر تلاش کنیم و با شعار دادن به هدف نمی توان رسید؛ ما برای رسیدن به اهداف خود باید رشد عقلی در مخاطب را به وجود آوریم و هرچه این امر بیشتر شود، قدرت انقلاب اسلامی نیز بیشتر می شود و رسانه در رشد قدرت تشخیص تاثیر به سزایی دارد و باید در ذهن مخاطب سوال ایجاد کند و مسئولین را تحلیل کند.
 
نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: بسیج نباید جناحی و حزبی برخورد کند؛ درمورد برجام رهبر معظم انقلاب فرمودند دیگر باید به پسابرجام بپردازید و ما نیز نگاهمان را درمورد برجام تغییر دادیم و اولویت ما نگاه رهبری است از سلیقه گری دوری می کنیم.
 
وی با بیان اینکه ایجاد رشد عقلی و افزایش قدرت تشخیص در مخاطب مهم ترین کاری است که رسانه باید انجام دهد، گفت: ما در عرصه رسانه باید با یک برنامه ریزی سنجیده به اهدافمان برسیم و باید بدانیم کشور با یک سلیقه و نگاه اداره نمی شود و باید با همه اندیشه ها و سلیقه ها در مسیر خود حرکت کنند.
 
نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: بسیج در پیگیری گفتمان رهبری ملاحظه کاری ندارد و ما اهل احتیاط نیستیم و از اینکه در پیگیری گفتمان رهبری به ما لقب تندرو دهند، وحشتی نداریم.
ارسال نظرات