خبرهای داغ:
مدیر کانون بسیج فرهنگیان ناحیه یک همدان:

معلمان باید در راستای ایجاد شالوده‌های تمدن نوین اسلامی گام بردارند

مدیر کانون بسیج فرهنگیان ناحیه یک همدان گفت: معلمان به عنوان سربازان ولایت باید درراستای ایجاد شالوده‌های تمدن نوین اسلامی گام بردارند.
کد خبر: ۸۶۲۱۲۶۰
|
۲۴ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۸

اکبر کاوسی‌امید در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در همدان با اشاره به شهادت آیت‌الله النمر اظهار داشت: خون این عالم برجسته شیعه نابودکننده نظام طاغوتی آل‌سعود است.

وی با اشاره به آیات قرآن کریم و اینکه خداوند می‌فرماید من دینم را درتمام عالم فراگیر خواهم کرد، افزود: ما نیز باید سهم خود را در این فراگیری و ایجاد تمدن نوین اسلامی ادا کنیم.

مدیر کانون بسیج فرهنگیان ناحیه یک همدان با اشاره به سخنان رهبری که فرمودند «معلمان، علمداران و میانداران جامعه هستند» عنوان کرد: معلمانی که خود نخبه هستند باید به عنوان سرباز ولایت درراستای ایجاد شالوده‌های تمدن نوین اسلامی گام بردارند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: معلمان می‌توانند با بصیرت‌دهی به کل جامعه زمینه حضور افراد خبره را برای قانون‌گذاری در مجلس شورای اسلامی فراهم کنند که به این وسیله قوانین محکم اسلامی وضع کرده و یکی از مولفه‌های تمدن نوین اسلامی را به وجود آورند.

کاوسی‌امید آشنایی تمام افراد با حقوق شهروندی خود در مکتب اسلام، یعنی عمل به وظیفه خود و تربیت دینی جامعه و سوق دادن آن به سمت دین محوری و تولید علم توسط نخبگان جامعه را از مولفه‌های ایجاد تمدن نوین اسلامی دانست.

وی با اشاره به انتخابات پیش روافزود: انتخابات در هر جامعه و نظامی نشانگر روح دموکراسی است و برای برگزاری انتخابات باید فیلترهایی برای بررسی و گزینش نامزدها وجود داشته باشد چراکه منتخبین مردم نماینده آحاد ملت در آمال و خواسته و اهداف کشور هستند.

مدیر کانون بسیج فرهنگیان ناحیه یک همدان تصریح کرد: کاندیداها باید مراحلی را طی کنند تا شرایط و ویژگی‌های آنها احراز شود تامردم بتوانندافراد اصلح را انتخاب کنند در این میان شورای نگهبان وظیفه فیلترینگ را بر عهده دارد تا افراد ناخالص از بین نامزد ها حذف شده وبه مردم در انتخاب اصلح کمک شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات