مدیر کل آموزش و پرورش لرستان:

ظرفیت اعزام دانش آموزان لرستانی به اردوهای راهیان نور افزایش می یابد

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان گفت: ظرفیت اعزام دانش آموزان لرستانی به اردوهای راهیان نور افزایش می یابد.
کد خبر: ۸۶۲۱۲۷۵
|
۲۴ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، کریمی فر در نشست بصیرتی که توسط سازمان بسیج فرهنگیان استان لرستان و با حضور فرهنگیان بسیجی در خرم آباد برگزار شد، گفت: سال گذشته 25 هزار نفر از دانش آموزان استان لرستان در قالب اردوهای راهیان نور به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در جنوب کشور اعزام شدند و امسال نیز با توجه به اثرات این اردوها بر دانش آموزان پیگیر افزایش ظرفیت این اعزام هستیم.

وی با بیان اینکه اداره کل آموزش و پرورش استان لرستان به عنوان استان برتر در اعزام دانش آموزان به اردوهای راهیان نور معرفی توسط رئیس سازمان بسیج مستضعفین مورد تقدیر گرفته است افزود: معتقدیم که اردوهای راهیان نور نقش به سزایی را در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به انش آموزان ایفاء می کنند و با این حال امیدواریم که امسال نیز با تعامل و همکاری سپاه حضرت ابوالفضل (ع) تعداد بیشتری از این دانش آموزان را به اردوهای راهیان نور اعزام کنیم.

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان با اشاره به اینکه 907 نفر دانش آموز و 187 فرهنگی در این استان در پاسداری از انقلاب اسلامی به شهادت رسیده اند گفت: امروز وظیفه داریم که بای شناخت دانش آموزان از شهدا اردهای راهیان نور با کیفیت تر از گذشته برگزار کنیم.

کریمی فر با بیان اینکه باید ضمن داشتن تعصب نسبت به اعتقادات و ارزشها با برنامه و به صورت هدفمند نسبت به تربیت نسل جدید انقلاب عمل کنیم افزود: برای گسترش فرهنگ اقامه نماز علاوه بر زیباسازی نمازخانه ها از ظرفیت 800 روحانی برای اقامه نماز جماعت استفاده می شود.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش مصمم است که از ظرفیت بسیج و سپاه به عنوان دو بازوی فرهنگی به نحو مطلوب استفاده کند افزود: باید بستری را فراهم کنیم که دانش آموزان به بسیج و سپاه اعتقاد فلبی پیداکنند؛ کما اینکه در حال حاضر نیز اعتقاد را دارند.


ارسال نظرات