امام جمعه مهریز:

تعلل و بی تفاوتی؛ به کشور و انقلاب اسلامی آسیب می زند/به دفاع از مظلومان عالم را ادامه می دهیم

امام جمعه مهریز گفت: دولت آمریکا برای آزادی گروگان های خود که در خلیج فارس یه آب های سرزمینی ما تجاوز کرده بودند بارها با وزیز خارجه ما تماس گرفت و این اقتدار نظام اسلامی ما را می رساند.
کد خبر: ۸۶۲۱۳۳۹
|
۲۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از مهریز: حجت الاسلام والمسلمین علی برهان در خطبه های نمازجمعه این شهرستان گفت: عظمت و اقتداری که امروز کشور ما دارد تمامی به برکت خون شهیدان ، حضور آگاهانه مردم در عرصه های  مختلف و بخصوص ولایتمداری ملت ایران است.

وی در ادامه به تبیین جایگاه ولایت فقیه و نقش مهم و رهبری از منظر دین و قرآن و همچنین توصیه های بنیانگذار جمهوری اسلامی اشاره و بر تداوم  ولایتمداری و حضور در عرصه های مختلف علیه دشمنان قسم خورده انقلاب  اسلامی تاکید نمود.

امام جمعه مهریز خاطر نشان کرد: به گفته بنیانگذار جمهوری اسلامی باید پشتیبان ولایت فقیه بود تا آسیبی به کشور وارد نشود و اصلا دین بدون امامت و ولایت هیچ ارزشی ندارد چون  دین به دنبال مدیریت جامعه و مردم است و این در سایه امامت و ولایت حادث می شود.

برهان در ادامه به موضوع مهم دو انتخابات پیش رو در اسفندماه امسال اشاره و تاکید کرد: اهمیت و جایگاه مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در کشور و نظام جمهوری اسلامی برکسی پوشیده نیست.

وی ادامه داد: مجلس خبرگان رهبری در کشور ما دارای شان و منزلت بسیار مهم و والایی است و همچنین مجلس شورای اسلامی که وظایف مهمی را بر عهده دارد.

امام جمعه مهریز تاکید کرد: مردم به فرموده مقام معظم رهبری هم باید جدی و گسترده در امر دو انتخابات پیش رو فعالانه شرکت کنند و نیز در انتخاب اصلح باید دارای دقت نظر شایسته ای باشند.

برهان گفت: شرکت در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی یک وظیفه مهم دینی ، انقلابی و مورد تاکید مقام معظم رهبری است که همه باید خیلی جدی اقدام کنند.

امام جمعه مهریز اظهار داشت: مردم در رای دادن باید فقط به فکر اهداف و آرمان ها و مصالح نظام و آینده کشور باشند و مصالح محلی و سایر گزینه ها را وارد این عرصه مهم نکنند.

برهان گفت: هر برگ رای چون قطره های باران است که کم کم به هم می پیوندد و موجب عزت و اقتدار و آبروی نظام الهی و اسلامی ما در منطقه و جهان می شود.

وی افزود: مردم باید نهایت دقت را در دو انتخابات پیش رو داشته باشند که تعلل و بی تفاوتی قطعا به کشور و انقلاب اسلامی در زمان کنونی و آینده آسیب وارد می کند.

امام جمعه مهریز در ادامه به دیدار مردم قهرمان قم به مقام معظم رهبری اشاره و ضمن اشاره به بخش هایی از منویات معظم له به اهمیت حضور مردم در عرصه های مختلف نظام پرداختند.

برهان به دشمنی های همیشگی استکبار جهانی و بخصوص دولت آمریکا اشاره و بر لزوم بصیرت و هوشیاری در برابر اهداف شوم کفر جهانی و دنیای استکباری تاکید کرد.

خطیب نمازجمعه مهریز همچنین به قیام خونین و موثر مردم قم علیه رژیم ستم شاهی در 19 دی اشاره و به ذکر خاطرات خود از آن روز مهم و تاثیر سرنوشت ساز آن تاکید کرد.

امام جمعه مهریز تصریح کرد: ما دفاع از مظلومان عالم را ادامه می دهیم و برای موفقیت نظام در بخش های مختلف هیچ تعللی نداریم و راه عزت را همان مسیر دین و ولایت می دانیم.

 

ارسال نظرات