امام جمعه موقت شهرکرد:

دستگیری تفنگدران آمریکایی نشان دهنده اقتدار کشور است

امام جمعه موقت، شهرکرد، دستگیری تفنگداران آمریکایی را نشان دهنده اقتدار کشور و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی دانست.
کد خبر: ۸۶۲۱۳۴۹
|
۲۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن فاطمی، در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرکرد، با توصیه حاضران به رعایت تقوای الهی، دوران غیبت امام عصر(عج) را دارای آثار و برکات فراوان دانست و این زمان را همانند قرار گرفتن خورشید پشت ابرها دانست.

وی با بیان اینکه ایران شیعه خانه اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام می باشد، افزود: اگر مسیر حرکت ما درست باشد یقینا در طوفان‌های بلا همانند گذشته خداوند ما را کمک کرده، همانطور که مقام معظم رهبری با ایمان به این امر در تمام مشکلات به امام زمان (عج) توسل کرده و مسائل مختلف را به خوبی برطرف کرده‌اند.

خطیب جمعه شهرکرد، در ادامه سالروز وفات حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها را یادآور شد و با اشاره به دو حدیث معتبر پیرامون فضیلت زیارت آن حضرت درشهر مقدس قم، حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها را جلوگاه بارگاه حضرت زهرا سلام الله علیها عنوان کرد.

امام جمعه موقت شهرکرد در بخش دیگری از خطبه ها، با اشاره به حوادث روزهای گذشته در عربستان و اتفاقات پس از آن، گفت: عربستان برای محکم‌تر کردن ارتباط خود با اسرائیل به قطع ارتباط با ایران اقدام کرده که این اقدام عربستان خلاف موازین معرفت و شعور و انسانیت است.

وی تاکید کرد: برخورد عربستان با ایران در این حوادث، نشاندهنده آن است که عربستان به منظور رضایت خاطر آمریکا و رژیم اشغالگر قدس دست به چنین کارهایی می‌زند.

امام جمعه موقت شهرکرد در ادامه با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در اسفند ماه سال جاری، تصریح کرد: همواره انتخابات در کشور مهم بوده است و این دوره از انتخابات نیز از حساسیت بالایی برخوردار است.

وی تاکید کرد: ملاک تعیین افراد در انتخابات نباید قوم‌گرائی باشد، بلکه افراد جامعه باید براساس حق و مصلحت کشور به افراد شایسته رای دهند.

حجت الاسلام والمسلمین فاطمی با بیان اینکه داوطلبان انتخابات نباید یکدیگر را تخریب کرده و دنبال خوار و خفیف کردن یکدیگر باشند، خاطر نشان کرد: در انتخابات تنها باید نقاط قوت کاندیداها برجسته و نمایندگان اصلح که آبرو و پشتوانه نظام هستند انتخاب شوند.

خطیب جمعه شهرکرد، به ورود تفگداران آمریکایی به مرزهای کشور اشاره کرد و دستگیری و آزاد کردن این تفنگداران را نشانه اقتدار ایران و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی دانست .

وی افزود: اگر ایران کشور ضعیفی بود از این کار آمریکا چشم‌پوشی می‌کرد؛ اما سربازان و غیور مردان این مرزو بوم از مرزهای آبی و خاکی به خوبی دفاع کردند.

ارسال نظرات