خبرهای داغ:
امام جمعه شادگان گفت:

ورود ناشیانه نظامیان آمریکایی به محدوده جزیره فارسی طبیعی نبود

مام جمعه شادگان گفت: ورود ناشیانه نظامیان آمریکایی به محدوده جزیره فارسی طبیعی نبود.
کد خبر: ۸۶۲۱۳۷۹
|
۲۵ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ،حجت‌الاسلام سید مجید شرفی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه این شهرستان تقوا را یکی از بزرگترین رازهای موفقیت و شاه‌راه رسیدن به خوشبختی دانست و اظهار کرد: بزرگترین تهدید بشریت در دنیای امروز بی‌‌تقوایی است که به‌صورت‌های مختلف تجلی پیدا می‌کند.

وی به 26 دی‌ماه اشاره کرد و گفت: این روز که سالروز فرار شاه خائن در سال 57 است طلیعه‌ای برای پیروزی انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.

امام جمعه شادگان با بیان اینکه فرار شاه خائن سبب رقم خوردن طلیعه پیروزی انقلاب اسلامی شد افزود: با فشارهایی که مردم در راهپیمایی‌ها آوردند، زمینه فرار وی فراهم شد و مسیر را برای پیروزی انقلاب اسلامی هموار کرد.

وی اضافه کرد: شاه با انجام تمام چپاول‌ها و جنایات در حق مردم در چنین روزی پا به فرار گذاشت و در کمتر از یک‌ماه از فرار شاه مخلوع انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره) به پیروزی رسید.

شرفی در ادامه خطبه‌های خود به ورود غیر‌قانونی و غیر مجاز دو فروند قایق آمریکایی در آب‌های خلیج فارس و محدوده جزیره فارسی اشاره کرد و گفت: این ورود به هیچ‌وجه طبیعی نبوده و مشکوک است.

وی ادامه داد: این اقدام ناشیانه از نظامیان آمریکایی که ادعا در حوزه نظامی دارند٬ بعید بود و به‌نظر به می‌رسد که اهداف دیگری را دنبال می‌کنند.

امام جمعه شادگان در فراز دیگری از خطبه‌های خود به هفته شوراهای دانش‌آموزی اشاره کرد و گفت: شوراهای دانش‌آموزی به‌عنوان یکی از مهم‌ترین ارکان فعال در مدارس تلاش دارند تا با جلب همکاری و هم‌فکری همه دانش‌آموزان با هدف تکریم شخصیت، زمینه مشارکت جدی را به‌وجود آورند.

وی در پایان با بیان اینکه شورای دانش‌آموزی برای تقویت تعلیم و تربیت اسلامی و واگذاری مسؤلیت به دانش‌آموزان پایه‌گذاری شده است، اذعان کرد: شوراهای دانش‌آموزی بهترین جایگاه بروز و ظهور اندیشه‌های ناب و استعداد‌های بالقوه است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها