نقوی حسینی در گفتگو با بسیج عنوان کرد

دولت مشغول انتخابات؛ اقتصاد در محاق

سخنگوی کمیسیون ویژه برجام گفت: تعجیل دولت در اجرای برجام و عدم توجه به رفتار طرف مقابل نشان می دهد پشت پرده این حرکت‎ها، اهداف دیگری نیز وجود دارد و صرفا موضوع اجرای برجام نیست و دولت می خواهد برجام را به مسائل انتخابات گره بزند.
کد خبر: ۸۶۲۱۷۴۴
|
۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۶
سید حسین نقوی حسینی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج نظر به تعجیل دولت در اجرای تعهدات خود در برجام اظهار داشت: این تعجیل دولت و عدم توجه به رفتار طرف مقابل نشان می دهد پشت پرده این حرکت‎ها، اهداف دیگری نیز وجود دارد و صرفا موضوع اجرای برجام نیست و دولت می خواهد برجام را به مسائل انتخابات گره بزند.

نقوی حسینی در توضیح این مطلب افزود: با توجه به نزدیک بودن انتخابات، دولت در سراسر کشور مشغول انتخابات است و بجای اینکه مشکلات اقتصادی جامعه را رفع کند فعالیت‎های انتخاباتی انجام می‎دهد؛ فرماندارها و استاندارها نیزدر حوزه انتخاباتی فعال هستند و تصمیم می‎گیرند فلان کاندید به مجلس ورود نکند و فلان کاندید ورود پیدا کند.

نماینده مردم ورامین در مجلس  تاکید کرد: این رفتارهای  دولت به نفع مسائل ملی کشور، مردم و دستاوردها و فعالیت‎های هسته‎‎ای نیست.

سخنگوی کمیسیون ویژه برجام با اشاره به تصویب تحریم های قبلی خلاف برجام وطرح هایی که هم اکنون در کنگره امریکا علیه ایران مطرح است گفت: این موارد نشان می دهد که امریکایی ها به تعبیر مقام معظم رهبری عهدشکنی خود را ادامه می دهند و نمی خواهند به تعهدات خود عمل کنند.

نماینده مردم ورامین در مجلس ادامه داد: وقتی طرف مقابل عهدشکن است و برخلاف برجام عمل می کند چه ضرورتی دارد دولت در انجام تعهدات خود اینقدر تعجیل یا ضمانت های لازم را نگیرد یا درخواست مواضع دقیق و درست نسبت به این موضوعات نداشته باشد؟

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس بیان کرد: این هفته، هفته آزمون غربی‎هاست و اکنون نوبت آنهاست که به عهدات خود عمل کنند و باید نشان دهند که پای بند به تعهدات خود هستند.

نقوی حسینی در خاتمه خاطرنشان کرد: در این راستا باید چشم خود را باز کرده و با حواس جمع‎تر پیش برویم و تعجیل نیز نکنیم و زمانی که طرف مقابل خلف وعده می‎کند چرا این قدر تعجیل می کنیم و حسن وعده انجام می‎دهیم؟

ارسال نظرات