مدیرکل بهزیستی استان اردبیل:

برگزاری کلاس‌های توانمندسازی برای معلولان

انجمن روشندلان استان باید نقش فعال‌تری در توانمندی این قشر ایفا کند که انتظار می‌رود این امر مورد توجه جدی قرار گیرد.
کد خبر: ۸۶۲۱۷۵۲
|
۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، بهزاد ستاری در دیدار با مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان، اظهار داشت: طرح تئاتر کتاب که یکی از برنامه‌های مهم و موثر برای انس کودکان با کتاب بوده مورد استقبال این اداره کل بوده و تلاش می‌کنیم تا نهایت همکاری و تعامل را در اجرای این طرح داشته باشیم.

وی با اشاره به اجرای طرح تئاتر کتاب توسط اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل برای کودکان در بیان کرد: برای بهره‌مندی هر‌چه بیشتر کودکان از مزایا و ثمرات مطلوب و مناسب این طرح مراکز پیش‌دبستانی و مهدهای کودک استان اردبیل در اجرای طرح تئاتر کتاب مشارکت می‌کنند.

ستاری کمک به ارتقای سطح امکانات بخش روشندلان کتابخانه مرکزی را یکی از برنامه‌های خود دانست و گفت: خوشبختانه با موفقیت‌هایی که این بخش داشته، شاهد هستیم که روشندلان استان، حضور بیشتری در برنامه‌های علمی فرهنگی دارند.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل کمک به ارتقای جایگاه شغلی مربیان مهدهای کودک در سطح استان را از اولویت‌ها دانست و تصریح کرد:‌ در کنار این امر و ارتقای جایگاه شغلی مربیان فعال در مهدهای کودک، نظارت بیشتر بر این مراکز در سطح استان نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده که در این زمینه نیز با برنامه‌ریزی‌های لازم در صدد ارتقای ارائه خدمات و آموزش به کودکان در مهدهای کودک هستیم.

وی برنامه‌ریزی برای برگزاری کلاس‌های توانمندسازی برای معلولان و روشندلان را از دیگر برنامه‌های این اداره کل برشمرد و افزود: انجمن روشندلان استان باید نقش فعال‌تری در توانمندی این قشر ایفا کند که انتظار می‌رود این امر مورد توجه جدی قرار گیرد.

ارسال نظرات