رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در گفتگو با بسیج :

دولت به تعهدات خود نسبت به متقاضیان مسکن مهر پایبند باشد

نماینده مردم تهران گفت: امیدواریم دولت ضمن تسریع در تکمیل مسکن مهر طبق زمانبندی نسبت به انجام وظایف خود در طرح مسکن اجتماعی یا هر طرحی دیگری که نامگذاری می کند متعهد باشد تا متقاضیان مسکن تکلیف خود را بدانند و سازندگان و انبوه سازان از حمایتهای دولت برخوردار شوند.
کد خبر: ۸۶۲۱۸۴۸
|
۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۳

سید مهدی هاشمی نماینده مردم تهران و رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج با اشاره عمل نکردن دولت در پایان رساندن مسکن مهر اظهار کرد: علارغم تعهدات رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی مبنی بر اتمام پروژه های مسکن مهر تا پایان سال 94 اتمام این طرح به پایان سال 95 منتقل شد.

وی با بیان اینکه هنوز برنامه اجرایی در زمان بندی کمیته ها دریافت نکردیم افزود: قرار بود طرح مسکن اجتماعی برای جایگزینی مسکن مهر توسط دولت ارائه شود که متاسفانه طرح مدون و مصوبی هنوز ارائه نشد و حتی در وزارت راه و شهرسازی به تصویب نرسید.

رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: امیدواریم دولت ضمن تسریع در تکمیل مسکن مهر طبق زمانبندی نسبت به انجام وظایف خود در طرح مسکن اجتماعی یا هر طرحی دیگری که نامگذاری می کند متعهد باشد تا متقاضیان مسکن تکلیف خود را بدانند و سازندگان و انبوه سازان از حمایتهای دولت برخوردار شوند.

ارسال نظرات