قائم مقام وزیر بهداشت در مراسم نکوداشت دکتر عباس شیبانی:

شخصیت‌هایی همچون دکتر شیبانی باید بین مدیران تکثیر و الگوسازی شوند

قائم مقام وزیر بهداشت گفت: آرزو می‌کنم شخصیت‌هایی همچون دکتر شیبانی تکثیر و الگوسازی شوند تا ناهنجاری‌های موجود با همت مردان رهرو ایشان به حداقل برسد.
کد خبر: ۸۶۲۲۰۱۴
|
۲۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج، ایرج حریرچی در مراسم نکوداشت دکتر عباس شیبانی، نخستین رئیس سازمان نظام پرشکی، که در سالن اصلی کتابخانه ملی برگزار شد، گفت: عباس شیبانی نیازی به تقدیر و برگزاری بزرگداشت ندارد؛ درواقع باید به کسانی تبریک گفت و تشکر کرد که متوجه مقام والای ایشان شده‌اند.

قائم مقام وزیر بهداشت ادامه داد: همیشه نسبت به این مسئله غبطه خورده‌ام که چگونه می‌شود شخصیتی همچون شخصیت دکتر شیبانی شکل بگیرد.

وی تصریح کرد: وزیر بهداشت تمایل داشت در مراسم امروز حضور یابد ولی به دلیل اینکه در روزهای آخر تنظیم بودجه به سر می‌بریم ایشان موفق به شرکت در مراسم نشدند.

ایرج حریرچی با بیان اینکه نیاز داریم خصوصیات دکتر شیبانی در میان جامعه پزشکی و مدیران سلامت کشور ترویج یابد، ادامه داد: ساده‌زیستی و پاکدستی توأمان، مردم‌داری، کمک به محرومین و فقرا، تواضع و صداقت همچنین اخلاص و وظیفه‌شناسی از جمله خصوصیات دکتر شیبانی است و لازم است که بیشتر مورد توجه مدیران کشور قرار گیرد.

قائم مقام وزیر بهداشت در پایان گفت: دکتر شیبانی هیچگاه برای تظاهر و ریا کاری انجام نداده است، امیدوارم افرادی همچون دکتر شیبانی از موقعی که به جامعه و عملکرد اجتماعی وارد می‌شوند دغدغه مردم و محرومان را داشته و در این راستا آرزو می‌کنم شخصیت‌هایی همچون ایشان تکثیر و الگوسازی شود تا ناهنجاری‌های موجود با همت مردان رهرو ایشان به حداقل برسد.
ارسال نظرات