خبرهای داغ:

14 ویژه برنامه آستان شاهچراغ بمناسبت حضور شهدا در شیراز تشریح شد

این ویژه برنامه ها همزمان با حضور شهدای گمنام در سومین حرم اهل بیت (علیهم السلام) از ساعت 9 صبح چهارشنبه، 30 دی در حرم مطهر آغاز و تا عصر جمعه، دوم بهمن در ساعت 16 ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۸۶۲۲۱۹۹
|
۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۸
همزمان با حضور کاروان شاهدان بصیر در شیراز 14 ویژه برنامه از سوی آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) برگزار خواهند شد.

این ویژه برنامه ها همزمان با حضور شهدای گمنام در سومین حرم اهل بیت (علیهم السلام) از ساعت 9 صبح چهارشنبه، 30 دی در حرم مطهر آغاز و تا عصر جمعه، دوم بهمن در ساعت 16 ادامه خواهد داشت.

* عصر خاطره و شعر

نخستین برنامه عصر خاطره و شعر در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ساعت 16 در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر به عنوان بزرگترین شبستان شیعی جنوب کشور خواهد بود که در آن حجت‌الاسلام ماندگاری روایتگری کرده و جمعی از شاعران انقلابی نیز به شعرخوانی خواهند پرداخت.

* استقبال از پیکر لاله‌های گمنام

استقبال از پیکر لاله‌های گمنام دوران دفاع مقدس نیز در ساعت 10:30 تا 12 روز پنج‌شنبه، اول بهمن‌ماه سال جاری با حضور گسترده زائران سومین حرم اهل بیت(ع) و مردم ولایت‌مدار و خداجوی استان فارس از دروازه قرآن به سمت حرم مطهر برگزار خواهد شد.

*سخنرانی آیت‌الله صفائی بوشهری

برای عصر همین روز بعد از نماز مغرب و عشاء نیز سخنرانی آیت‌الله صفائی بوشهری، امام جمعه مردم بوشهر و همچنین مراسم  مداحی در نظر گرفته شده است.

* برپایی نمایشگاه شهدای مدافع حرم

برپایی نمایشگاه شهدای مدافع حرم از روز چهارشنبه تا عصر جمعه، 2 بهمن و از ساعت 9 تا 21 در ورود باب‌الرضا حرم مطهر شامل عکس‌ها، پوسترها، خاطره و وصیت شهدا به همراه استندهای آشنایی با گروه‌های تکفیری و تفکرات آن‌ها و وضعیت مقاومت در منطقه از دیگر برنامه‌های این ایام است.

* اجرای تئاتر خیابانی، نمایشگاه کتاب دفاع، نمایشگاه کودک و مسابقات

اجرای تئاتر خیابانی با اجرای گروه‌های نمونه تئاتر و با موضوعات شهدا و مقاومت در دو نوبت صبح و عصر چهارشنبه و جمعه در صحن حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع)، برپایی نمایشگاه کتاب دفاع مقدس از صبح چهارشنبه تا عصر جمعه در ورودی‌های حرم مطهر و همچنین توزیع دو عنوان بروشور «بیعت با شهیدان»، برپایی نمایشگاه کودک طی همین بازه زمانی در ورودی حرم از خیابان شهید دستغیب و برگزاری مسابقات پیامکی، عکاسی با موبایل از تشییع شهدا و دل‌نوشته به شهدا از دیگر برنامه‌هایی است که برای این مراسم در نظر گرفته شده است.

* برپایی ایستگاه‌های صلواتی

برپایی ایستگاه‌های صلواتی در ورودی‌های حرم مطهر، نمایش فیلم‌های دفاع مقدس در دو نوبت صبح و عصر از صبح چهارشنبه تا عصر جمعه در سالن ولایت و سالن قرآن و عترت حرم مطهر، اجرای ویژه برنامه رادیو حرم و دعوت از راویان دفاع مقدس جهت اجرای زنده نیز از دیگر برنامه های سومین حرم اهل بیت می باشد.

* برپایی محفل انس با قرآن کریم

برپایی محفل انس با قرآن کریم و ختم قرآن ویژه شهدای گمنام در ساعت 16 روز پنج‌شنبه در سالن قرآن و عترت و با تلاوت قاریان برجسته و همچنین رونمایی از پوستر و اعلام رسمی فراخوان مسابقه «جاهلیت مدرن» در همین روز و ساعت در شبستان امام خمینی(ره) جهت فراخوان تولید آثار رسانه‌ای در محکومیت جنایت علیه علمای شیعه، عنوان دیگر ویژه برنامه‌هایی است که برای مراسم تشییع پیکرهای مطهر شهداء گمنام درنظر گرفته شده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها