خبرهای داغ:
رییس کنگره سرداران و 15 هزار شهید استان فارس:

مردم فارس نشان دادند که «راه شهدا» تمامی شدنی نیست

قناعتی گفت: اشک‌هایی که از چشمان پیر و جوان و زن و مرد ریخته شد همگی نشانه دلدادگی به شهداست چرا که این مردم، فرزندان خود را فراموش نکرده‌اند.
کد خبر: ۸۶۲۲۲۱۵
|
۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۹
رئیس کنگره سرداران و 15 هزار شهید فارس با اشاره به حضور کاروان 94 پیکر مطهر شهدای گمنام دوران دفاع مقدس با عنوان «شاهدان بصیر» در این استان گفت: از فردا مسیرهای حرکت این کاروان به 6 محور تقسیم خواهد شد.

جواد قناعتی، رئیس کنگره سرداران و 15 هزار شهید فارس با اشاره به حضور عنوان «شاهدان بصیر» در این استان گفت: مراسم استقبال از این کاروان از روز 23 دی‌ماه در شهرستان نورآباد ممسنی آغاز شد و در همان روز اعزام این کاروان به دو محور تقسیم شد.

وی با بیان اینکه بناست طی 10 روز کاروان شاهدان بصیر طی 6 محور به 60 نقطه فارس اعزام شوند، افزود: تاکنون کاروان شاهدان مسیر در 4 محور به نقاط مختلف فارس اعزام شده است و به یاری خدا از فردا دو محور فرعی نیز به این محورها اضافه شده و این کاروان طی 6 محور به حرکت خود ادامه می‌دهد تا در روز اول بهمن‌ماه به شیراز برسند.

قناعتی به برنامه‌های روز جمعه این کاروان اشاره کرد و گفت: امروز کاروان شاهدان بصیر در مسیر شماره یک به شهرهای اقلید، آسپاس و دژکرد، مسیر شماره 2 بوانات، قادرآباد و سعادت‌شهر، مسیر شماره 5 خفر، قطب‌آباد و جهرم و مسیر شماره 6 اسیر، گله‌دار مهر و وراوی اعزام شدند.

وی در ادامه با تصریح اینکه به حمد الهی استقبال مردم استان فارس از لاله‌های گمنام دفاع مقدس بسیار خوب بوده است، گفت: هم در گزارش‌هایی که از مسئولان در شهرستان‌های مختلف داشتیم و هم آن چیزی که خود مشاهده کردیم، استقبال بسیار گسترده و شورآفرین مردم فارس از این کاروان بوده است.

رئیس کنگره سرداران و 15 هزار شهید استان فارس اظهار کرد: حضور این کاروان در سطح استان فارس فضای بسیار خوبی ایجاد کرده است به خصوص اینکه ما شاهد استقبال گسترده نسل جوان از پیکرهای مطهر شهدای گمنام دوران دفاع مقدس هستیم.

قناعتی با بیان اینکه این استقبال گسترده مردم از شهدا دارای چند پیام است، گفت: پیام اول این استقبال گسترده به دشمنان است که نشان داده است راه شهدا تمام شدنی نیست و از آنجا که پیام شهدا استقامت، مقاومت و ایستادگی است، نسل جوان ما نیز این پیام را درک کرده است و با حضور گسترده خود در مراسم‌های استقبال از آنان با شهدا بیعت می‌کنند که این پیام را دریافت کرده و راه آنان را ادامه خواهد داد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین پیام این استقبال به مسئولان نیز این است که به طور قاطع و محکم بر روی مواضع انقلابی خود ایستادگی کنند چرا که این انقلاب راه پر پیچ و خمی طی کرده است و برای تداوم آن هزینه‌های زیادی از جمله تقدیم شهدای گرانقدر داده شده است لذا مسئولان نیز باید این‌ها را دریافته و بر مسیر ولایت و شهدا گام نهند.

قناعتی با تأکید بر اینکه وظیفه اصلی مسئولان ما خدمت به مردم، سرخم نکردن جلوی دشمنان،‌ اطاعت از ولایت و ادامه دادن مسیر شهداست، گفت: تعداد اندکی شاید در محاسبه خود اشتباه کردند و مردم را نشناختند و فکر می‌کردند که این کاروان مورد استقبال واقع نمی‌شود اما خودشان پیام ایستادگی و دلدادگی مردم به شهدا را هم به چشم دیدند و هم به گوش شنیدند.

رئیس کنگره سرداران و 15 شهید استان فارس ابراز امیدواری کرد که این روح استقامت، ایستادگی و صلابت، تحرک و نشاط انقلابی که در استان ایجاد شده است بتواند نسل جوان ما را حفظ کند چرا که این روح تازه‌تر در نسل جوان دمیده شده است.

وی با اشاره به استقبال پرشور و شعور مردم از کاروان شهدای گمنام گفت: اشک‌هایی که از چشمان پیر و جوان و زن و مرد ریخته شد همگی نشانه دلدادگی به شهداست چرا که این مردم، فرزندان خود را فراموش نکرده‌اند و راه آنان را با صلابت ادامه می‌دهند و دشمن هم کور خوانده است که می‌تواند این انقلاب را از پا درآورد.

قناعتی اظهار کرد: برخی به دنبال بزک کردن چهره دشمن بودند اما با وزیدن نسیم شهدا در استان و استقبال گسترده مردم از آنان، این بزک‌های دشمن پاک شده و چهره واقعی آنان و همچنین فریب‌خوردگان داخلی و دلدادگان به آن‌ها نمایان شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها