مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه اردبیل:

ایجاد یأس و ناامیدی هدف اصلی دشمنان از اجرای پروژه نفوذ است

مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: هدف دشمنان از اجرای پروژه نفوذ این است که مسئولان کشور را در محاسبات خود دچار اشتباه کرده و در بین آن‌ها یأس و ناامیدی ایجاد کنند.
کد خبر: ۸۶۲۲۴۵۵
|
۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۵

به گزارش بسیج رسانه ،مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه استان اردبیل در همایش قلم ورسانه،آرمان‌های انقلاب اسلامی اظهار داشت: رسانه‌ها در واقع به عنوان مبلغ انقلاب اسلامی ایران هستند که اصحاب رسانه در جبهه روشن‌گری فعالیت کرده و خداوند در قرآن کریم نیز عزت و احترام ویژه‌ای به اهل قلم قائل بوده است که این خود نشان از حرمت به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، حجت‌الاسلام نجات فیاضی شانگاه دوشنبه در مراسم اختتامیه همایش قلم و رسانه، و ارزش این کار دارد.

 

وی گفت: در حال حاضر کشورهای قدرتمند جهان تمامی اهداف شوم خود را به وسیله امپراطوری رسانه به سرانجام می‌رسانند که در این زمینه سرمایه‌گذاری‌های زیادی انجام دادند چرا که همان طور که می‌بینیم گروه تروریستی داعش توانسته است با استفاده از ابزار رسانه و ساخت کلیپ‌هایی از جنایات خود مردم را به وحشت انداخته و در بین آن‌ها ترس ایجاد کند.

 

مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل افزود: دشمنان اسلام قصد دارند که با اجرای پروژه نفوذ، اهداف خود را در کشور پیاده کنند که بزرگ‌ترین نفوذ، نفوذ فرهنگی بوده و می‌خواهند با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم باورها و اعتقادات مردم را از بین برده و فرهنگ مبتذل غرب را جایگزین آن کنند.

 

فیاضی تصریح کرد: یک بخش دیگر نفوذ این است که می‌خواهند مدیران و مسئولان کشور را در انجام محاسبات و وظایف خود دچار اشتباه کرده و در واقع در بین آن‌ها یأس و ناامیدی ایجاد کنند و دلیل دشمنی آمریکا با ایران این است که آمریکا در غرب آسیا از جمهوری اسلامی ایران سیلی بزرگی خورده و به دنبال جبران این شکست خود است.

 

وی بیان کرد: کشور جمهوری اسلامی ایران در سایه ولایت فقیه و رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری به کشور با صلابت و قدرتمند در منطقه تبدیل شده است که مردم در طول تاریخ انقلاب اسلامی ایران همیشه ثابت کردند که برای دفاع از رهبری و کشور جمهوری اسلامی ایران همیشه آماده هستند و این موضوع باعث شده است که دشمنان نتوانند در ایران به اهداف خود برسند.

 

ارسال نظرات